Počet záznamů: 1  

Co si uchováme v paměti?

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Labischová, Denisa, 1974- - Autor
    Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2013 - 282 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN 978-80-7464-406-1 (brož.)
    2011-2012 2011-2020
     historické vědomí  sociální paměť  interpretace dějin  žáci  studenti  učitelé  názory a postoje  pedagogický výzkum
     monografie
    SignaturaC 357.192
    Umístění 930.1 - Historiografie. Historická věda obecně
    Co si uchováme v paměti?
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 357.192   

    Údaje o názvuCo si uchováme v paměti? : empirický výzkum historického vědomí / Denisa Labischová
    Část názvuEmpirický výzkum historického vědomí
    Záhlaví-jméno Labischová, Denisa, 1974- (Autor)
    Vyd.údajeOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2013
    Fyz.popis282 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-7464-406-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002582764
    PoznámkyNad názvem: Universitas Ostravensis, Facultas paedagogica. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.České, anglické a německé resumé
    Dal.odpovědnost Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla 2011-2012 * 2011-2020 * historické vědomí - Česko * sociální paměť - Česko * interpretace dějin - Česko * žáci - Česko * studenti - Česko * učitelé - Česko * názory a postoje * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr monografie
    Konspekt930 - Historická věda. Pomocné vědy historické. Archivnictví
    MDT 930.1:159.953 , 316.6:159.953 , 930.1:303.833.5 , 373.3.011.3-052 , 37.011.3-052 , 37.011.3-051 , 316.64 , 37.012 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru930.1 - Historiografie. Historická věda obecně
    Druh dok.KNIHY
    Co si uchováme v paměti?
    Jde o monografii zpracovanou z výsledků výzkumu. V dílčím výzkumném šetření jsme aplikovali výzkumný nástroj vytvořený v předchozím výzkumném šetření a zjišťovali, kterým námi nabídnutým stupněm obtížnosti ohodnotí každá z probandek-učitelek MŠ druhy profesních činností, které reálně vykonává, a zda jí vybraný stupeň obtížnosti, jež každému z druhů profesních činností přisoudí, souvisí s délkou její pedagogické praxe v učitelství pro MŠ. V monografii uvádíme výsledky, k nimž jsme dospěli. V intencích zjištění jsme se pokusili i o stručné doporučení pro pedagogický terén. Publikace usiluje o překlenutí prostoru mezi teoretickými úvahami vycházejícími z tradice postmoderního myšlení v dílech filozofů, historiků, kulturních antropologů, sociologů i politologů a cíli, jež si klade oborová didaktika dějepisu v návaznosti na zkušenosti ze zahraničí. Je také jedním z pokusů o empirické uchopení historického vědomí, přičemž se opírá o inspirace nejen čistě oborové, nýbrž také o podněty z jiných disciplín, zejména z historické sociologie. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.