Počet záznamů: 1  

Zahájení školní docházky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Franclová, Marta, 1967- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2013 - 169 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-4463-6 (brož.)
    Pedagogika
     pedagogika  pedagogická praxe  děti školního věku  učení  osobnostní a sociální výchova  učitel a žák  rodina a škola  vzdělávací politika
     příručky
    SignaturaC 351.566
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Zahájení školní docházky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 351.566   

    Údaje o názvuZahájení školní docházky / Marta Franclová
    Záhlaví-jméno Franclová, Marta, 1967- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2013
    Fyz.popis169 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-247-4463-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002446007
    Edice Pedagogika (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla pedagogika * pedagogická praxe * děti školního věku * učení * osobnostní a sociální výchova * učitel a žák * rodina a škola * vzdělávací politika
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.01 , 37.091.12-027.22 , 316.346.32-053.5 , 159.953.5 , 37.032/.035 , 37.064.2 , 37.018.26 , 37.014.5 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Zahájení školní docházky
    Publikace se zabývá důležitým tématem pedagogické teorie a praxe a zároveň zlomovou událostí v životě dítěte a jeho rodiny - nástupem do první třídy základní školy. Školák přechází do životní etapy, která přináší mnoho nového. To, zda novou životní situaci bude vnímat jako radostnou a podporující jeho sebevědomí, nebo bude pociťovat úzkost, zklamání, či dokonce selhání, záleží významnou měrou na profesionalitě učitele, na jeho dovednostech a kompetencích. Autorka se snaží upozornit na nebezpečí redukujícího pojetí výuky spočívajícího "jen" v osvojování znalostí a dovedností. Aniž chce jeho význam podceňovat, zásadní smysl výuky vidí v jejím rozvíjejícím poslání, tj. v zabezpečování čtyř základních dimenzí - učit se poznávat, učit se jednat, učit se žít pospolu, učit se být. Toto poslání se snaží zprostředkovat budoucím i současným učitelům, jejich vzdělavatelům a také rodičům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.