Počet záznamů: 1
Public relations nejsou reklama
SYS m0236149 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20231108111243.9 007 ta 008 000503s1999----xr------------------cze-- 015 $a cnb000962092 020 $a 80-7278-023-9 035 $a (OCoLC)44526339 040 $a CBA001 $b cze 080 $a 659 $2 MRF 100 1-
$a Hlaváček, Libor, $d 1953- $7 mzk2005279545 $4 aut 245 10
$a Public relations nejsou reklama / $c Libor Hlaváček ; [ilustrace Dalibor Vlach] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Ministerstvo obrany České republiky - AVIS, $c 1999 300 $a 97 s. : $b il. 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Příručka nenáročným způsobem vymezuje podstatu a význam public relations. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072780235 $2 Národní knihovna ČR 550 $a Vydavatel: Ministerstvo obrany České republiky - AVIS 650 -7
$a public relations $7 ph115957 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Vlach, Dalibor, $d 1952- $7 mzk2004228235 $4 ill 710 1-
$a Česko. $b Ministerstvo obrany $7 kn20010725019 $4 pbl 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:07c922b0-3694-11e5-8851-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1