Počet záznamů: 1  

Public relations nejsou reklama

  1. SYSm0236149
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20231108111243.9
    007
      
    ta
    008
      
    000503s1999----xr------------------cze--
    015
      
    $a cnb000962092
    020
      
    $a 80-7278-023-9
    035
      
    $a (OCoLC)44526339
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    080
      
    $a 659 $2 MRF
    100
    1-
    $a Hlaváček, Libor, $d 1953- $7 mzk2005279545 $4 aut
    245
    10
    $a Public relations nejsou reklama / $c Libor Hlaváček ; [ilustrace Dalibor Vlach]
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Ministerstvo obrany České republiky - AVIS, $c 1999
    300
      
    $a 97 s. : $b il.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Příručka nenáročným způsobem vymezuje podstatu a význam public relations. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072780235 $2 Národní knihovna ČR
    550
      
    $a Vydavatel: Ministerstvo obrany České republiky - AVIS
    650
    -7
    $a public relations $7 ph115957 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Vlach, Dalibor, $d 1952- $7 mzk2004228235 $4 ill
    710
    1-
    $a Česko. $b Ministerstvo obrany $7 kn20010725019 $4 pbl
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:07c922b0-3694-11e5-8851-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.