Počet záznamů: 1
Marketing
SYS m0153615 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20180329013615.6 007 ta 008 030408s2002----xr------------------cze-- 015 $a cnb001252599 020 $a 80-7080-505-6 040 $a CBA001 $b cze 080 $a 339.1 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 100 1-
$a Grosová, Stanislava $7 mzk2003194746 $4 aut 245 10
$a Marketing : $b principy, postupy, metody / $c Stanislava Grosová 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Vysoká škola chemicko-technologická, $c 2002 300 $a 165 s. : $b il. 500 $a Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Fakulta chemického inženýrství 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Skriptum určené k výuce na VŠCHT Praha. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788070805053 $2 Web obalkyknih.cz 650 -7
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 -7
$a metody $7 ph137623 $2 czenas 655 -7
$a učebnice vysokých škol $7 fd133772 $2 czenas 710 2-
$a Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. $b Chemicko-inženýrská fakulta $7 kn20010710383 $4 oth 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1