Počet záznamů: 1  

Jak mnohem lépe prodávat

  1. SYSm0110952
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240507224206.4
    007
      
    ta
    008
      
    050530s1999----xr------------------cze--
    015
      
    $a cnb000704425
    020
      
    $a 80-7226-152-5
    035
      
    $a (OCoLC)42820821
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 005.3 $2 MRF
    080
      
    $a 159.9 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    100
    1-
    $a Tracy, Brian, $d 1944- $7 utb20181003895 $4 aut
    245
    10
    $a Jak mnohem lépe prodávat / $c Brian Tracy ; [překlad Tomáš Hlaváč]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Computer Press, $c 1999
    300
      
    $a 325 s. ; $c 23 cm
    490
    1-
    $a Praxe obchodníka
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější. Mezi desítkami podobných receptů na úspěšný prodej září Tracyho bestseller jako málokterý jiný. To je ovšem dáno především osobou autora, který je v této oblasti skutečně hvězdou díky třicetileté výtečné praxi, inovátorství a rozsáhlým přednáškovým aktivitám po celé Americe, které mu přinesly tisíce vděčných žáků - uvádí se, že Tracy sám během svého života vyškolil 500 000 obchodníků! Kniha Jak úspěšně prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především duševní hra a že úspěšný obchodník potřebuje především psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem, a učí, jak této převahy dosáhnout. Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, kniha je průvodcem k vytvoření kompletního systému k docílení prodejního úspěchu. Je proto cílená na všechny, pro které je prodej hlavní činností nebo důležitou součástí jejich práce - od šéfa velkého prodejního týmu až po řadového prodejce a obchodníka; je to ucelený plán, jak cílevědomě posunout kvalitu prodeje na vyšší úroveň a dosáhnout osobního úspěchu. Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072261529 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    -7
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    -7
    $a prodej $7 ph115885 $2 czenas
    650
    -7
    $a psychologie prodeje $7 ph119528 $2 czenas
    650
    -7
    $a techniky $7 ph116413 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    830
    -0
    $a Praxe obchodníka
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.