Počet záznamů: 1  

Části a mechanismy strojů

  1. SYSm0044390
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240109103205.8
    007
      
    ta
    008
      
    031001s2003----xr------------------cze--
    015
      
    $a cnb001254381
    020
      
    $a 80-214-2420-6
    035
      
    $a (OCoLC)53859744
    040
      
    $a BOA001 $b cze
    072
    -7
    $a 621 $x Strojírenství $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 621.8 $2 MRF
    080
      
    $a 621.82/.85 $2 MRF
    080
      
    $a 62-027.28 $2 MRF
    080
      
    $a 621.83/.85 $2 MRF
    080
      
    $a 62-585 $2 MRF
    080
      
    $a 621.81 $2 MRF
    100
    1-
    $a Klimeš, Pavel, $d 1944- $7 mzk2003202231 $4 aut
    245
    10
    $a Části a mechanismy strojů : $b ročníkový projekt I : konstrukční návrh převodovky / $c Pavel Klimeš
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b CERM, $c 2003
    300
      
    $a 58 s. : $b il. ; $c 30 cm
    490
    1-
    $a Učební texty vysokých škol
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    550
      
    $a Vydavatel: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta strojního inženýrství, Ústav konstruování
    650
    -7
    $a strojní části $7 ph126142 $2 czenas
    650
    -7
    $a strojní mechanismy $7 ph136663 $2 czenas
    650
    -7
    $a převodové mechanismy $7 ph115987 $2 czenas
    650
    -7
    $a konstrukce (technika) $7 ph182374 $2 czenas
    655
    -7
    $a učebnice vysokých škol $7 fd133772 $2 czenas
    710
    2-
    $a Vysoké učení technické v Brně. $b Ústav konstruování $7 kn20030320003 $4 pbl
    810
    2-
    $a Vysoké učení technické v Brně. $t Učební texty vysokých škol
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:bb14a280-c112-11e2-8b87-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.