Počet záznamů: 1  

Prachatická naučná stezka skrývá kus historie

  1. SYSc0057219
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20210126100516.2
    007
      
    ta
    008
      
    021113c2006----xr-----g------000-0-cze--
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    080
      
    $a 796.5 $2 MRF
    080
      
    $a 908(437.319) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bauer, Jan, $d 1969- $7 xx0072136 $4 aut
    245
    10
    $a Prachatická naučná stezka skrývá kus historie / $c Jan Bauer , Ivana Jeřábková ; Drahomíra Toušková ; foto Drahomíra Toušková
    500
      
    $a Akce: Oslavy 28. října s otevřením Svatopetrské naučné stezky. Prachatice. 28.10.2002
    500
      
    $a Rozsah: 1 fotogr.
    600
    1-
    $a Kubů, František, $d 1953- $7 jn19990209443
    610
    2-
    $a Česko-německý fond budoucnosti $7 nlk20030129807
    610
    2-
    $a Centrum ekologické výchovy Dřípatka (Prachatice, Česko)
    610
    2-
    $a Hřbitov (Prachatice, Česko)
    610
    2-
    $a Kostel sv. Petra a Pavla (Staré Prachatice, Prachatice, Česko)
    610
    27
    $a Junák - svaz skautů a skautek ČR. $b Středisko Zlatá stezka (Prachatice, Česko) $2 czenas
    650
    -7
    $a státní svátky $7 ph126194 $2 czenas
    650
    -7
    $a naučné stezky $7 ph115423 $2 czenas
    651
    -4
    $a Naučná stezka Svatopetrská (Prachatice, Česko)
    651
    -4
    $a Skalka (Prachatice, Česko)
    651
    -7
    $a Prachatice (Česko) $7 ge130507 $2 czenas
    700
    1-
    $a Jeřábková, Ivana $4 oth
    700
    1-
    $a Toušková, Drahomíra $4 ivr
    773
    0-
    $t Českobudějovické listy $g 11/253 (31.10.2002), s. 10 : il. $q 11:253 $9 20021031
    856
    41
    $u https://kramerius.cbvk.cz/search/handle/uuid:86e42a3f-4e7c-11e6-8e47-001b63bd97ba $3 Digitalizovaný dokument $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    PA
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.