Počet záznamů: 1
SYS 1198095 LBL 01801nam-a2200529-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230617041434.2 007 ta 008 230302s2023----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb003503717 020 $a 978-80-7555-181-8 $q (vázáno) 035 $a (OCoLC)1375349964 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18 080 $a 316.776.33 $2 MRF 080 $a 159.955.5 $2 MRF 080 $a 316.77:81'42 $2 MRF 080 $a 316.454.54 $2 MRF 080 $a (0.062) $2 MRF 100 1-
$a Cialdini, Robert B., $d 1945- $7 xx0078345 $4 aut 240 10
$a Influence. $l Česky 245 10
$a Nové zbraně vlivu : $b psychologie přesvědčování i v online světě / $c Robert B. Cialdini ; překlad Eva Nevrlá 246 3-
$a Zbraně vlivu 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Brně : $b Jan Melvil Publishing, $c 2023 300 $a 512 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Žádná velká věda 500 $a "Rozšířené vydání" 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Autor na základě spojení věděckého výzkumu s investigativní prací v autobazarech a call centrech ukazuje, jak rozpoznat manipulaci a jak se efektivně bránit manipulativním technikám a obchodním trikům, které číhají na internetu i v realitě. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075551818 $2 NKP 650 07
$a persuaze $7 ph124053 $2 czenas 650 07
$a rozhodování $7 ph125259 $2 czenas 650 07
$a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas 650 07
$a sociální interakce $7 ph125790 $2 czenas 655 -7
$a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas 700 1-
$a Nevrlá, Eva $7 xx0103050 $4 trl 830 -0
$a Žádná velká věda 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1