Počet záznamů: 1  

Písmenkář pro 1. ročník základní školy

  1. SYS1137678
    LBL
      
    00000nam^a22^^^^^^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240514222531.9
    008
      
    020808s2002----xr-a---b-p----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001123926
    020
      
    $a 80-86285-42-1 $q (brož.) $z 978-80-86285-42-9
    020
      
    $a 978-80-86285-42-9 $q (dotisk ; $q brož.)
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 811.162.3 $2 MRF
    080
      
    $a 372.41 $2 MRF
    080
      
    $a 372.45 $2 MRF
    080
      
    $a (075.2) $2 MRF
    100
    1-
    $a Kozlová, Marie $7 xx0007311 $4 aut
    245
    10
    $a Písmenkář pro 1. ročník základní školy / $c [zpracovali Marie Kozlová, Pavol Tarábek ; ilustroval Aleš Čuma]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b Didaktis, $c 2002
    300
      
    $a 44 s. : $b barev. il. ; $c 29 cm
    520
    3-
    $a Písmenkář je pilotní publikací k vyučování elementárního čtení. V úvodu poskytuje značné množství námětů a konkrétních cvičení k rozhovoření žáků k poznávání jazykové úrovně dětí, jejich slovní zásoby i sociální zkušenosti. Obsahuje množství ilustrací ze života dětí nebo z pohádek, které vedou k rozvoji řečových dovedností dětí, k rozvoji fantazie a tvořivosti. Obsah ilustrací je obsažný, vizualizuje text, doplňuje jej, vybízí děti k vyhledávání a pochopení dalších souvislostí i podněcuje rozvoj poznávání rozdílných prostředí. Do počátků čtení žáci vstupují prostřednictvím prvních souhlásek, ke kterým postupně přibývají krátké a dlouhé samohlásky, v závěru učebnice se děti učí syntetizovat je do slabik a slov. Písmenkář je tedy zaměřen na rozvoj podpůrných funkcí, které výuku počátečního čtení ovlivňují, a na osvojení prvních písmen, slabik a slov, důsledně je rozvíjena řeč, prostorová a pravolevá orientace a zrakové i sluchové vnímání. Publikace obsahuje množství zajímavých variabilně využitelných cvičení situovaných do dětem blízkých prostředí, množství samostatné práce a úkolů, které zaměstnávají jak mysl dětí, tak jejich ruce. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086285429 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a čtení $7 ph128190 $2 czenas
    650
    07
    $a psaní $7 ph115938 $2 czenas
    650
    07
    $a čeština $7 ph135292 $2 czenas
    655
    -7
    $a učebnice základních škol $7 fd133773 $2 czenas
    700
    1-
    $a Tarábek, Pavol, $d 1945- $7 xx0021392 $4 aut
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:aaefce70-b5a9-11e3-9d7d-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.