Počet záznamů: 1
The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes
SYS 1103956 LBL 02001nam-a2200553-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20211216073723.7 007 ta 008 211004s2021----xr-----f------000-0-eng-- 015 $a cnb003346747 020 $a 978-80-7343-502-8 $q (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK ; $q brožováno) 020 $a 978-80-7344-597-3 $q (Národohospodářský ústav AV ČR ; $q brožováno) 035 $a (OCoLC)1284974492 040 $a ABA001 $b cze $e rda 041 0-
$a eng $b cze $b eng 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 37.064.2 $2 MRF 080 $a 316.347 $2 MRF 080 $a 37.091.212.7-026.18 $2 MRF 080 $a 316.772.4:37 $2 MRF 080 $a 37.0:005.6 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Kurylo, Bohdana $4 aut 245 14
$a The impact of same-race teachers on student behavioral outcomes / $c Bohdana Kurylo 264 -1
$a Prague : $b CERGE-EI, $c 2021 300 $a 34 stran ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Working paper series, $x 1211-3298 ; $v 695 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 546 $a České a anglické resumé 650 07
$a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas 650 07
$a rasová identita $7 ph137017 $2 czenas 650 07
$a školní úspěšnost $7 ph307576 $2 czenas 650 07
$a pedagogická komunikace $7 ph115702 $2 czenas 650 07
$a kvalita vzdělávání $7 ph807142 $2 czenas 655 -7
$a studie $7 fd133597 $2 czenas 830 -0
$a Working paper series (CERGE-EI) ; $v 695 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1