Počet záznamů: 1
Jak na skvělou zákaznickou péči
SYS 1103276 LBL 01011nam-a22003137i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230621070523.6 007 ta 008 211215s2021----xr-a---g-f----000-0-cze-d 015 $a cnb003351609 020 $a 978-80-11-00392-0 $q (vázáno) 035 $a (OCoLC)1310112751 040 $a BOD022 $b cze $e rda 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4 080 $a 005.346 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Roženský, Mário $7 ola2014847816 $4 aut 245 10
$a Jak na skvělou zákaznickou péči / $c Mário Roženský 250 $a Vydání první 264 -1
$a Uherské Hradiště : $b SupportBox, $c 2021 300 $a 213 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Kapitoly přibližují efektivní strategie z oblasti zákaznické péče. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788011003920 $2 Městská knihovna v Praze 650 07
$a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1