Počet záznamů: 1
Víra, náboženství a církve
SYS 1099200 LBL 02945nam-a2200853-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313113859.8 007 ta 008 180309s2017----xr-a---f------001-0-cze-- 015 $a cnb002983758 020 $a 978-80-87500-92-7 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1039844773 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 043 $a e-xr--- 045 $a y0y2 072 -7
$a 316.7 $x Sociologie kultury. Kulturní život $2 Konspekt $9 1 080 $a 2-184.3 $2 MRF 080 $a 21/29-1/-9 $2 MRF 080 $a 2-7 $2 MRF 080 $a 316.64 $2 MRF 080 $a 316.65 $2 MRF 080 $a 2-67 $2 MRF 080 $a 339.138 $2 MRF 080 $a 316.74:2 $2 MRF 080 $a 303.022 $2 MRF 080 $a 303.023 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut 245 10
$a Víra, náboženství a církve : $b nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017 / $c Radim Bačuvčík 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2017 300 $a 164 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Verbum ; $v 1707 490 1-
$a Verbum 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500927 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a České a anglické resumé 648 -4
$a 2009-2016 648 -7
$a 2001-2020 $7 ch460601 $2 czenas 650 07
$a náboženská víra $7 ph115476 $2 czenas 650 07
$a náboženství $7 ph115485 $2 czenas 650 07
$a církve $7 ph119307 $2 czenas 650 07
$a názory a postoje $z Česko $7 ph137634 $2 czenas 650 07
$a veřejné mínění $z Česko $7 ph116571 $2 czenas 650 07
$a náboženství a společnost $z Česko $7 ph138511 $2 czenas 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a sociologie náboženství $7 ph135564 $2 czenas 650 07
$a kvalitativní výzkum $z Česko $y 2001-2020 $7 ph115045 $2 czenas 650 07
$a kvantitativní výzkum $z Česko $y 2001-2020 $7 ph451669 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 830 -0
$a Verbum 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1