Počet záznamů: 1  

Víra, náboženství a církve

  1. SYS1099200
    LBL
      
    02945nam-a2200853-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313113859.8
    007
      
    ta
    008
      
    180309s2017----xr-a---f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002983758
    020
      
    $a 978-80-87500-92-7 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1039844773
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y0y2
    072
    -7
    $a 316.7 $x Sociologie kultury. Kulturní život $2 Konspekt $9 1
    080
      
    $a 2-184.3 $2 MRF
    080
      
    $a 21/29-1/-9 $2 MRF
    080
      
    $a 2-7 $2 MRF
    080
      
    $a 316.64 $2 MRF
    080
      
    $a 316.65 $2 MRF
    080
      
    $a 2-67 $2 MRF
    080
      
    $a 339.138 $2 MRF
    080
      
    $a 316.74:2 $2 MRF
    080
      
    $a 303.022 $2 MRF
    080
      
    $a 303.023 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut
    245
    10
    $a Víra, náboženství a církve : $b nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017 / $c Radim Bačuvčík
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2017
    300
      
    $a 164 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Verbum ; $v 1707
    490
    1-
    $a Verbum
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500927 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a České a anglické resumé
    648
    -4
    $a 2009-2016
    648
    -7
    $a 2001-2020 $7 ch460601 $2 czenas
    650
    07
    $a náboženská víra $7 ph115476 $2 czenas
    650
    07
    $a náboženství $7 ph115485 $2 czenas
    650
    07
    $a církve $7 ph119307 $2 czenas
    650
    07
    $a názory a postoje $z Česko $7 ph137634 $2 czenas
    650
    07
    $a veřejné mínění $z Česko $7 ph116571 $2 czenas
    650
    07
    $a náboženství a společnost $z Česko $7 ph138511 $2 czenas
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a sociologie náboženství $7 ph135564 $2 czenas
    650
    07
    $a kvalitativní výzkum $z Česko $y 2001-2020 $7 ph115045 $2 czenas
    650
    07
    $a kvantitativní výzkum $z Česko $y 2001-2020 $7 ph451669 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    830
    -0
    $a Verbum
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.