Počet záznamů: 1
Spotřebitelské chování
SYS 1099194 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 005 20240222121811.1 008 190807s2016----xr-----c------000-f-cze-- 020 $q (brož.) $a 9788087500811 040 $a CBA001 $b cze $e rda 041 $b cs 072 -7
$a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $9 18 $2 Konspekt 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut 245 $a Spotřebitelské chování : $b nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 264 -1
$a Zlín (Česko) : $b VeRBuM, $c 2016 300 $a 310 520 3-
$a Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500811 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1