Počet záznamů: 1  

Diference ve spotřebním chování mužů a žen

  1. SYS1099192
    LBL
      
    02243nam-a2200625-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313113857.8
    007
      
    ta
    008
      
    150908s2015----xr-a---f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002729720
    020
      
    $a 978-80-87500-65-1 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)949212515
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 366.1 $2 MRF
    080
      
    $a 316.66-055.1/.3 $2 MRF
    080
      
    $a 339.138 $2 MRF
    080
      
    $a 316:303 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Stříteský, Václav $7 utb2016897848 $4 aut
    245
    10
    $a Diference ve spotřebním chování mužů a žen : $b význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů / $c Václav Stříteský
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2015
    300
      
    $a 237 stran, 25 nečíslovaných stran příloh : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou orientaci firem. Monografie se zabývá diferencemi mužů a žen pokud jde o spotřebu produktů vybraných kategorií, využívání volného a mimopracovního času, mediální chování a další polohy s marketingovým významem včetně zachycení dynamiky vývoje. Významnou část tvoří pohled na odlišností chování mužů a žen v internetovém prostředí, a to jak z hlediska preference sledovaných témat, tak kupního chování a postojů k nákupům na internetu. Hlavním cílem této odborné monografie je identifikovat oblasti s vyšší mírou sblížení ženských a mužských (spotřebních) rolí a současně postihnout, v jakých rovinách se naopak projevy mužů a žen stále výrazněji liší. Dílčím cílem je rámcová segmentace českých spotřebitelů podle vnímání mužských a ženský rolí a postojů k jejich rozdělení ve společnosti, včetně názoru na jejich zobrazování v reklamě. Monografie se opírá o čtyři roviny výzkumu. Data minig agenturních dat MML-TGI společnosti Median, analýzu dat projektu Netmonitor poskytnutých Sdružením pro internetový rozvoj a dvě dotazníková šetření na výběrových souborech 1 054 a 802 respondentů. Výsledky výzkumu této odborné monografie potvrzují udržování rodových stereotypů z hlediska tržních projevů mužů a žen, avšak v mnoha oblastech se projevují tendence snižování diferencí ženských a mužských rolí. Výzkum potvrzuje, že kritérium pohlaví má stále v segmentačních přístupech firem své opodstatnění, avšak zároveň upozorňuje na oblasti, kde jeho význam relativně slábne. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500651 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a České a anglické resumé
    650
    07
    $a spotřebitelské chování $z Česko $7 ph125966 $2 czenas
    650
    07
    $a gender $7 ph175751 $2 czenas
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a sociologický výzkum $z Česko $7 ph125750 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.