Počet záznamů: 1
Diference ve spotřebním chování mužů a žen
SYS 1099192 LBL 02243nam-a2200625-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313113857.8 007 ta 008 150908s2015----xr-a---f------001-0-cze-- 015 $a cnb002729720 020 $a 978-80-87500-65-1 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)949212515 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a 316.66-055.1/.3 $2 MRF 080 $a 339.138 $2 MRF 080 $a 316:303 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Stříteský, Václav $7 utb2016897848 $4 aut 245 10
$a Diference ve spotřebním chování mužů a žen : $b význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů / $c Václav Stříteský 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2015 300 $a 237 stran, 25 nečíslovaných stran příloh : $b ilustrace ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou orientaci firem. Monografie se zabývá diferencemi mužů a žen pokud jde o spotřebu produktů vybraných kategorií, využívání volného a mimopracovního času, mediální chování a další polohy s marketingovým významem včetně zachycení dynamiky vývoje. Významnou část tvoří pohled na odlišností chování mužů a žen v internetovém prostředí, a to jak z hlediska preference sledovaných témat, tak kupního chování a postojů k nákupům na internetu. Hlavním cílem této odborné monografie je identifikovat oblasti s vyšší mírou sblížení ženských a mužských (spotřebních) rolí a současně postihnout, v jakých rovinách se naopak projevy mužů a žen stále výrazněji liší. Dílčím cílem je rámcová segmentace českých spotřebitelů podle vnímání mužských a ženský rolí a postojů k jejich rozdělení ve společnosti, včetně názoru na jejich zobrazování v reklamě. Monografie se opírá o čtyři roviny výzkumu. Data minig agenturních dat MML-TGI společnosti Median, analýzu dat projektu Netmonitor poskytnutých Sdružením pro internetový rozvoj a dvě dotazníková šetření na výběrových souborech 1 054 a 802 respondentů. Výsledky výzkumu této odborné monografie potvrzují udržování rodových stereotypů z hlediska tržních projevů mužů a žen, avšak v mnoha oblastech se projevují tendence snižování diferencí ženských a mužských rolí. Výzkum potvrzuje, že kritérium pohlaví má stále v segmentačních přístupech firem své opodstatnění, avšak zároveň upozorňuje na oblasti, kde jeho význam relativně slábne. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500651 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a České a anglické resumé 650 07
$a spotřebitelské chování $z Česko $7 ph125966 $2 czenas 650 07
$a gender $7 ph175751 $2 czenas 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a sociologický výzkum $z Česko $7 ph125750 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1