Počet záznamů: 1  

Moodle

  1. SYS1098896
    LBL
      
    04355nam-a2201165-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222110021.3
    007
      
    ta
    008
      
    120720s2013----xr-a---e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002387698
    020
      
    $a 978-80-251-3759-8 $q (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)852382105
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001
    041
    1-
    $a cze $h slo
    072
    -7
    $a 004.4/.6 $x Programování. Software $2 Konspekt $9 23
    080
      
    $a 37.091.3:004 $2 MRF
    080
      
    $a 004.42Moodle $2 MRF
    080
      
    $a 004.9:37.018.43 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    245
    00
    $a Moodle: $b kompletní průvodce tvorbou a správou elektronických kurzů / $c Martin Drlík ... [et al. ; překlad Martin Herodek]
    246
    30
    $a Kompletní průvodce tvorbou a správou elektronických kurzů
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2013
    300
      
    $a 344 s. : $b il. ; $c 23 cm
    500
      
    $a Přeloženo ze slovenštiny?
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a Potřebujete ve škole či školicím středisku vytvořit e-learningový kurz? A pak ho spravovat a plně integrovat do výuky? Chcete k tomu využít velmi oblíbený systém Moodle s uživatelsky přívětivým a intuitivním prostředím? V tomto průvodci, který je vhodný i pro úplné začátečníky, získáte ucelený pohled na možnosti Moodlu. Kniha vyniká metodikou výkladu: nejde o referenční příručku se strohými popisy nastavení, ale o učení se na základě tvorby kompletního e-learningového kurzu, který budete společně s autory vytvářet od začátku až do konce. Každá kapitola začíná přehledem témat. S jednotlivými tématy se pak seznámíte prostřednictvím praktického příkladu a výklad je také doplněn množstvím graficky zvýrazněných poznámek, tipů a upozornění. Na koncích jednotlivých kapitol na vás také čekají otázky k tématu a další příklady, které mohou sloužit pro vaši inspiraci. Kolektiv autorů se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: - Základní struktura kurzu a navigace - Vytvoření nového kurzu a jeho nastavení - Tvorba studijního obsahu - Diskuse, chaty, ankety, blogy, průzkumy a dotazníky - Sběr a hodnocení prací studentů - Slovníky, databáze a wiki - Vytváření testových úloh a jejich vyhodnocování - Instalace, aktualizace a údržba Moodlu - Správa uživatelů a rolí - Přidávání a využívání modulů O autorech: Martin Drlík působí jako odborný asistent na KI FPV UKF v Nitře a jako lektor kurzů a školení zaměřených na implementaci elektronického vzdělávání na různých stupních škol a do firemního vzdělávání. Tvorbě kurzů a administraci systému Moodle se věnuje dlouhodobě. Peter Švec působí jako odborný asistent na KI FPV UKF v Nitře. S Moodlem pracuje, implementuje ho, spravuje a školí. Je zasloužilým členem česko-slovenské komunity Moodle.cz. Jozef Kapusta působí jako odborný asistent na KI FPV UKF v Nitře. Je garantem dvou akreditovaných vzdělávacích programů kontinuálního vzdělávání zaměřených na systém Moodle. Tvůrcům elektronických kurzů předává své odborné znalosti již více než deset let. Miroslava Mesárošová se už více než šest let věnuje využití e-learningu ve vzdělávání. Je autorkou kurzů zaměřených na témata z oblasti informačních technologií či cizích jazyků. Je také lektorkou a publikuje odborné články. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025137598 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a e-learning $7 ph196647 $2 czenas
    650
    07
    $a Moodle (software) $7 ph475855 $2 czenas
    650
    07
    $a systémy pro řízení výuky $7 ph493922 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Drlík, Martin $7 utb2013763981 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.