Počet záznamů: 1
Hudba v televizní reklamě
SYS 1098728 LBL 02024nam-a2200577-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313095021.2 007 ta 008 131030s2013----xr-----f------000-0-cze-- 015 $a cnb002510318 020 $a 978-80-87500-39-2 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)872338329 040 $a ABA001 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 043 $a e-xr--- 045 $a y0y1 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 659.1:654.198 $2 MRF 080 $a 659.1:78 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut 245 10
$a Hudba v televizní reklamě : $b struktura hudební složky reklam v českých televizích / $c Radim Bačuvčík 246 30
$a Struktura hudební složky reklam v českých televizích 250 $a 1. vyd. 260 $a Zlín : $b VeRBuM, $c 2013 300 $a 166 s. ; $c 21 cm + $e 1 CD 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500392 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 648 -7
$a 2005-2011 $7 ch969061 $2 czenas 648 -7
$a 2001-2020 $7 ch460601 $2 czenas 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 650 07
$a televizní reklama $z Česko $y 2001-2020 $7 ph126515 $2 czenas 650 07
$a hudba v reklamě $z Česko $y 2001-2020 $7 ph791209 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1