Počet záznamů: 1
Osobnostní a etická výchova pro střední školy
SYS 1088052 LBL 01877nam-a2200457-ia4500 003 CZ-CbJVK 005 20240516210239.6 007 ta 008 210924s2021----xr-a---e------000-0-cze-d 020 $a 978-80-7402-435-1 $q (2. díl ; $q brožováno) 040 $a CBA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 080 $a 37.032/.035 $2 MRF 080 $a 37.015.31:17 $2 MRF 080 $a 373.5.016 $2 MRF 080 $a (075.3) $2 MRF 100 1-
$a Motyčka, Pavel, $d 1974- $7 xx0092600 $4 aut 245 10
$a Osobnostní a etická výchova pro střední školy : $b učebnice žáka. $n 2 / $c Pavel Motyčka, Jitka Macháčková, Radka Dojčánová, Naděžda Dvořáková, Aranka Řezníčková, Kateřina Kutálková, Pavlína Flídrová, Michaela Pachelová 250 $a Vydání první 264 -1
$a Prostějov : $b Computer Media, $c 2021 300 $a 127 stran : $b ilustrace (převážně barevné) ; $c 30 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 520 3-
$a Druhý díl učebnice osobnostní a etické výchovy pro střední školy. Program výuky etické výchovy se věnuje problematice mezilidských vztahů a komunikaci v kolektivu, schopnostem pozitivně hodnotit sebe sama i ostatní lidi. Zabývá se tvořivostí, empatií, asertivitou v jednání, vlivy reálných i zobrazených vzorů a elementární i komplexní prosociálností. Cílem etické výchovy je formovat zejména prosociální chování žáků, tedy jejich schopnost konat dobro pro druhé, aniž by za to očekávali protislužbu. Rozvoj sociálních dovedností a etiky je důležitý při vytváření společenství ve třídě i při adaptaci na prostředí školy. Osvojení správných zásad vede k získávání žádoucích návyků a vzorců chování, které jsou posléze uplatňovány v navazujícím pracovním a rodinném životě. Učivo je doplněno množstvím aktivit, cvičení a úkolů, na kterých pracuje žák buď samostatně, nebo pod vedením vyučujícícho ve dvojicích či skupinách. Učebnice je velmi prakticky pojata umožňuje přímý zápis do připravených polí (např. při doplňování cvičení a úkolů), disponuje množstvím doplňující infografiky, souvislostmi z oblasti společenské výchovy, interaktivními odkazy na zdroje výkladu a multimediální soubory (v podobě QR kódů). Splňuje tak i požadavek začlenění prvků práce s informačními technologiemi do výuky daného předmětu (digitální kompetence žáka). $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074024351 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a osobnostní a sociální výchova $7 ph351300 $2 czenas 650 07
$a etická výchova $7 ph120004 $2 czenas 650 07
$a učivo středních škol $7 ph136702 $2 czenas 655 -7
$a učebnice středních škol $7 fd133771 $2 czenas 700 1-
$a Macháčková, Jitka $7 ola2014846469 $4 aut 700 1-
$a Dojčánová, Radka $7 xx0264682 $4 aut 700 1-
$a Dvořáková, Naděžda $7 xx0264210 $4 aut 700 1-
$a Řezníčková, Aranka $7 xx0264212 $4 aut 700 1-
$a Kutálková, Kateřina $7 xx0264213 $4 aut 700 1-
$a Flídrová, Pavlína $7 xx0264214 $4 aut 700 1-
$a Pachelová, Michaela $7 xx0264216 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1