Počet záznamů: 1  

Byznys etiketa a komunikace

  1. SYS1068742
    LBL
      
    01610nam-a2200409-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240423235858.1
    007
      
    ta
    008
      
    210531s2021----xr-ah--e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003310274
    020
      
    $a 978-80-242-7366-2 $q (vázáno)
    035
      
    $a (OCoLC)1263272740
    040
      
    $a JHG001 $b cze $d ULG001 $e rda
    072
    -7
    $a 395 $x Společenské chování. Etiketa $9 1 $2 Konspekt
    080
      
    $a 395 $2 MRF
    080
      
    $a 395:658 $2 MRF
    080
      
    $a 005.57 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Špaček, Ladislav, $d 1949- $7 jn20000402870 $4 aut
    245
    10
    $a Byznys etiketa a komunikace : $b jak být úspěšným manažerem, politikem, realitním makléřem, finančním poradcem, úředníkem veřejné správy / $c Ladislav Špaček ; fotografie v příloze Naděžda Ťavodová
    250
      
    $a Vydání druhé, revidované a doplněné
    264
    -1
    $a Praha : $b Euromedia Group, $c 2021
    300
      
    $a 373 stran : $b ilustrace (převážně barevné), faksimile ; $c 26 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Universum
    520
    3-
    $a Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o vyjednávání a jeho taktice, o dovednosti, jak účinně prezentovat. Nechybějí kapitoly o jazykové stránce veřejných projevů a rétorice. Manažeři a politikové uvítají i kapitoly o komunikaci s médii. Kniha poslouží jako praktické kompendium zahrnující všechny poznatky z oboru etikety a komunikačních dovedností. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024273662 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a manažerská etiketa $7 ph514351 $2 czenas
    650
    07
    $a etiketa $7 ph125923 $2 czenas
    650
    07
    $a manažerská komunikace $7 ph198716 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Ťavodová, Naděžda $4 trl
    787
    08
    $i První vydání vyšlo pod názvem: $t Business etiketa a komunikace $a Špaček, Ladislav $b Vyd. 1. $h 343 s. $z 978-80-260-4347-8 (váz.) $d Praha : Ladislav Špaček, 2013
    830
    -0
    $a Universum (Euromedia Group)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.