Počet záznamů: 1
SYS 1068742 LBL 01610nam-a2200409-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240423235858.1 007 ta 008 210531s2021----xr-ah--e------000-0-cze-- 015 $a cnb003310274 020 $a 978-80-242-7366-2 $q (vázáno) 035 $a (OCoLC)1263272740 040 $a JHG001 $b cze $d ULG001 $e rda 072 -7
$a 395 $x Společenské chování. Etiketa $9 1 $2 Konspekt 080 $a 395 $2 MRF 080 $a 395:658 $2 MRF 080 $a 005.57 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Špaček, Ladislav, $d 1949- $7 jn20000402870 $4 aut 245 10
$a Byznys etiketa a komunikace : $b jak být úspěšným manažerem, politikem, realitním makléřem, finančním poradcem, úředníkem veřejné správy / $c Ladislav Špaček ; fotografie v příloze Naděžda Ťavodová 250 $a Vydání druhé, revidované a doplněné 264 -1
$a Praha : $b Euromedia Group, $c 2021 300 $a 373 stran : $b ilustrace (převážně barevné), faksimile ; $c 26 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Universum 520 3-
$a Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o vyjednávání a jeho taktice, o dovednosti, jak účinně prezentovat. Nechybějí kapitoly o jazykové stránce veřejných projevů a rétorice. Manažeři a politikové uvítají i kapitoly o komunikaci s médii. Kniha poslouží jako praktické kompendium zahrnující všechny poznatky z oboru etikety a komunikačních dovedností. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024273662 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 07
$a manažerská etiketa $7 ph514351 $2 czenas 650 07
$a etiketa $7 ph125923 $2 czenas 650 07
$a manažerská komunikace $7 ph198716 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Ťavodová, Naděžda $4 trl 787 08
$i První vydání vyšlo pod názvem: $t Business etiketa a komunikace $a Špaček, Ladislav $b Vyd. 1. $h 343 s. $z 978-80-260-4347-8 (váz.) $d Praha : Ladislav Špaček, 2013 830 -0
$a Universum (Euromedia Group) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1