Počet záznamů: 1  

Znát a učit elementární matematiku

  1. SYS1067869
    LBL
      
    02012nam-a2200505-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240430222927.1
    007
      
    ta
    008
      
    210211s2021----xr-ad--e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb003263653
    020
      
    $a 978-80-200-3219-5 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1260122978
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    043
      
    $a a-cc---
    045
      
    $a x-y-
    072
    -7
    $a 51 $x Matematika $2 Konspekt $9 13
    080
      
    $a 378.011.3-055.2 $2 MRF
    080
      
    $a 51 $2 MRF
    080
      
    $a 37.016.026 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.321 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a (73) $2 MRF
    080
      
    $a (510) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    080
      
    $a (082.2) $2 MRF
    100
    1-
    $a Ma, Liping, $d 1951- $7 jo20211102893 $4 aut
    240
    10
    $a Knowing and teaching elementary mathematics. $l Česky
    245
    10
    $a Znát a učit elementární matematiku : $b jak učitelé v Číně a ve Spojených státech rozumějí matematickým základům : jubilejní vydání / $c Liping Ma ; z anglického originálu Knowing and teaching elementary mathematics - teachers' understanding of fundamental mathematics in China and the United States (anniversary edition) ... přeložil Jiří Rákosník
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Academia, $c 2021
    300
      
    $a xli, 240 stran : $b ilustrace, grafy ; $c 20 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Galileo ; $v svazek 77
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    520
    3-
    $a Od začátku 20. století probíhají v mnoha zemích debaty o tom, co a jak učit v elementární matematice. Běžně se má za to, že elementární matematika je jednoduchá, všem srozumitelná a učit ji je snadné. Autorka dokládá, že učit ji dobře snadné není. Na základě rozhovorů s čínskými a americkými učiteli rozebírá příklady dobrých a špatných postupů ve výuce, odhaluje systémové nedostatky v přípravě učitelů a navrhuje konkrétní kroky ke zlepšení. Dochází k jasným závěrům: učitel musí důkladně rozumět obsahu vyučovaného předmětu; má-li se zlepšit vzdělávání žáků v matematice, musí mít jejich učitelé lepší znalosti školské matematiky a dobré podmínky pro přípravu a celoživotní vzdělávání. Kniha je určena všem, komu záleží na zlepšení výuky matematiky: učitelům, vysokoškolským pedagogům, studentům, rodičům a politikům. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788020032195 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    600
    17
    $a Ma, Liping, $d 1951- $7 jo20211102893 $2 czenas
    650
    07
    $a vysokoškolské učitelky $z Čína $y 20.-21. století $7 ph276825 $2 czenas
    650
    07
    $a matematika $7 ph117231 $2 czenas
    650
    07
    $a předmětová didaktika $7 ph162893 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogické dovednosti $7 ph157201 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $z Spojené státy americké $7 ph116795 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $z Čína $7 ph116795 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    655
    -7
    $a jubilejní publikace $7 fd131839 $2 czenas
    700
    1-
    $a Rákosník, Jiří, $d 1950- $7 ola2006323561 $4 trl
    830
    -0
    $a Galileo ; $v 77
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.