Počet záznamů: 1  

Elektronizace výuky práva

  1. SYS1066027
    LBL
      
    02595nam-a2200685-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240328210226.6
    007
      
    ta
    008
      
    210412s2020----xr-----f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb003318224
    020
      
    $a 978-80-261-0981-5 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1250248992
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 34 $x Právo $2 Konspekt $9 16
    080
      
    $a 34 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.3 $2 MRF
    080
      
    $a 004 $2 MRF
    080
      
    $a 81'42'373.46 $2 MRF
    080
      
    $a 34:007 $2 MRF
    080
      
    $a [007+004]:34 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Cvrček, František, $d 1956- $7 mzk2002160909 $4 aut
    245
    10
    $a Elektronizace výuky práva / $c František Cvrček, František Novák, Karel Beran, Petr Dostalík, Michal Urban, Viktor Hatina, Michal Šejvl
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Plzeň : $b Západočeská univerzita v Plzni, $c 2020
    300
      
    $a vi, 120 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Nad názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta právnická
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Monografie Elektronizace výuky práva shrnuje dosavadní poznatky s využíváním digitálních technologii na Fakultě právnické Západočeské univerzity v Plzni, Právnické fakultě Univerzity Karlovy a Ústavu státu a práva AV ČR. Ačkoliv všichni autoři podporují digitalizací výuky, jejich názory na její provedení se různí, což považujeme za pozitivní. Podobně je tomu i u studentů, jak ukazují výsledky průzkumu prováděného kolegy z pražské právnické fakulty. Digitalizace je sice nezvratný a v zásadě pozitivní proces, který ovšem současně přináší do výuky tak zásadní změny, že zatím se s nimi obtížně vyrovnávají jak studenti, tak učitelé. Autoři upozorňují i na negativní trendy, které zejména s povrchní digitalizací souvisí. Společné mínění autorů vychází z teze, že digitalizovat má smysl tam, kde digitalizace skutečně zvýší kvalitu výuky práva. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026109815 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    546
      
    $a České a anglické resumé
    650
    07
    $a právo $7 ph115914 $2 czenas
    650
    07
    $a studium a výuka $z Česko $7 ph136700 $2 czenas
    650
    07
    $a digitalizace $z Česko $7 ph262178 $2 czenas
    650
    07
    $a odborné texty $7 ph123679 $2 czenas
    650
    07
    $a právní informatika $z Česko $7 ph583776 $2 czenas
    650
    07
    $a právní informační systémy $z Česko $7 ph690113 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    700
    1-
    $a Novák, František, $d 1953-2022 $7 mzk2004228205 $4 aut
    700
    1-
    $a Beran, Karel, $d 1975- $7 xx0048733 $4 aut
    700
    1-
    $a Dostalík, Petr, $d 1979- $7 ola2006329724 $4 aut
    700
    1-
    $a Urban, Michal, $d 1980- $7 mzk2014813403 $4 aut
    700
    1-
    $a Hatina, Viktor $7 jo20211110361 $4 aut
    700
    1-
    $a Šejvl, Michal, $d 1974- $7 mzk2009502302 $4 aut
    710
    2-
    $a Západočeská univerzita. $b Právnická fakulta $7 kn20010709438 $4 pbl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.