Počet záznamů: 1  

Metoda Concept Cartoons

  1. SYS1061170
    LBL
      
    02760cam-a22004457i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230809120018.3
    007
      
    ta
    008
      
    200715t20202020xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb003238554
    020
      
    $a 978-80-7394-798-9 $q (vázáno)
    035
      
    $a (OCoLC)1257529605
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d CBD007 $e rda
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 37.02 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.3 $2 MRF
    080
      
    $a 51 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Samková, Libuše, $d 1974- $7 ntka173930 $4 aut
    245
    10
    $a Metoda Concept Cartoons / $c Libuše Samková
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a V Českých Budějovicích : $b Jihočeská univerzita, Pedagogická fakulta, $c [2020]
    264
    -4
    $c ©2020
    300
      
    $a 110 stran : $b barevné ilustrace ; $c 26 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a statický obraz $b sti $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Pedagogica et psychologica
    500
      
    $a 200 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    2-
    $a Kniha se věnuje výukové pomůcce zvané Concept Cartoons a možnostem jejího využití v matematickém vzdělávání na základní škole a v profesní přípravě budoucích učitelů. Concept Cartoons jsou obrázky situací souvisejících s probíraným učivem a několika dětí, které prostřednictvím bublinového rozhovoru o situacích diskutují. Některé názory v bublinách jsou správné, některé nesprávné. Naylor a Keoghová rozpracovali a ověřili metodu, jak Concept Cartoons používat jako výukovou pomůcku na základní škole, k podpoře motivace žáků a jejich zapojení do výuky. $b Autorka této knihy rozpracovala a ověřila novou metodu, která Concept Cartoons využívá v profesní přípravě budoucích učitelů k diagnostice jejich znalostí matematického obsahu a didaktických znalostí matematického obsahu. Kniha představuje výukovou pomůcku, původní metodu Naylora a Keoghové, typologii úloh Concept Cartoons podle různých hledisek, návod na tvorbu nových úloh Concept Cartoons a samozřejmě i onu novou diagnostickou metodu (podrobně, včetně realizovaného pedagogického výzkumu). Součástí knihy je 32 ilustračních obrázků Concept Cartoons, každý podrobně rozpracovaný
    650
    07
    $a didaktika $7 ph114316 $2 czenas
    650
    07
    $a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas
    650
    07
    $a matematika $7 ph117231 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    710
    2-
    $a Jihočeská univerzita. $b Pedagogická fakulta $7 kn20010710222 $4 pbl
    830
    -0
    $a Pedagogica et psychologica
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.