Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

  1. SYS0997378
    LBL
      
    01348nam-a2200397-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240424002357.3
    007
      
    ta
    008
      
    210105s2021----xr-ah--f------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003274609
    020
      
    $a 978-80-271-1723-9 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1237098247
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.8:005.52 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Foret, Miroslav, $d 1946- $7 jx20070430004 $4 aut
    245
    10
    $a Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu / $c Miroslav Foret, David Melas
    246
    30
    $a Marketingový výzkum
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Grada, $c 2021
    300
      
    $a 166 stran : $b ilustrace (některé barevné), faksimile ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027117239 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a marketingový výzkum $7 ph115230 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    700
    1-
    $a Melas, Dávid, $d 1993- $7 mzk20181009147 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.