Počet záznamů: 1  

Anatomie rozhodování

  1. SYS0991850
    LBL
      
    01555nam-a2200457-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240425212241.5
    007
      
    ta
    008
      
    201217s2020----xr-----e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003181420
    020
      
    $a 978-80-7642-548-4 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1245648639
    040
      
    $a ULG001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $9 17 $2 Konspekt
    080
      
    $a 159.955.5 $2 MRF
    080
      
    $a 366-05 $2 MRF
    080
      
    $a 366.1 $2 MRF
    080
      
    $a 339.138 $2 MRF
    080
      
    $a 159.923.5 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Shotton, Richard $7 pna20201096134 $4 aut
    240
    10
    $a Choice factory. $l Česky
    245
    10
    $a Anatomie rozhodování : $b 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / $c Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová
    264
    -1
    $a Praha : $b Dobrovský s.r.o., $c 2020
    300
      
    $a 211 stran ; $c 20 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Via
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788076425484 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a rozhodování $7 ph125259 $2 czenas
    650
    07
    $a spotřebitelé $7 ph125967 $2 czenas
    650
    07
    $a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a rozvoj osobnosti $7 ph194683 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Paterová, Kateřina $7 xx0262838 $4 trl
    830
    -0
    $a Via (Dobrovský)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.