Počet záznamů: 1
SYS 0991850 LBL 01555nam-a2200457-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240425212241.5 007 ta 008 201217s2020----xr-----e------000-0-cze-- 015 $a cnb003181420 020 $a 978-80-7642-548-4 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1245648639 040 $a ULG001 $b cze $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $9 17 $2 Konspekt 080 $a 159.955.5 $2 MRF 080 $a 366-05 $2 MRF 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a 339.138 $2 MRF 080 $a 159.923.5 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Shotton, Richard $7 pna20201096134 $4 aut 240 10
$a Choice factory. $l Česky 245 10
$a Anatomie rozhodování : $b 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / $c Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová 264 -1
$a Praha : $b Dobrovský s.r.o., $c 2020 300 $a 211 stran ; $c 20 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Via 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 520 3-
$a ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788076425484 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 07
$a rozhodování $7 ph125259 $2 czenas 650 07
$a spotřebitelé $7 ph125967 $2 czenas 650 07
$a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a rozvoj osobnosti $7 ph194683 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Paterová, Kateřina $7 xx0262838 $4 trl 830 -0
$a Via (Dobrovský) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1