Počet záznamů: 1  

Celoškolní přístup

  1. SYS0931605
    LBL
      
    02034nam-a2200565-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240430224557.4
    007
      
    ta
    008
      
    200113s2019----xr-a---e-pf---000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003170640
    020
      
    $a 978-80-7435-758-9 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1199989895
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001 $e rda
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 502:37.03 $2 MRF
    080
      
    $a 316.728:502.1 $2 MRF
    080
      
    $a 373/378:005.73 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.214 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (07) $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Činčera, Jan, $d 1973- $7 xx0006323 $4 aut
    245
    10
    $a Celoškolní přístup : $b metodický text pro studenty učitelství / $c Jan Činčera, Michal Musílek, Martin Bílek et al.
    250
      
    $a Vydání: první
    264
    -1
    $a Hradec Králové : $b Gaudeamus, $c 2019
    300
      
    $a 41 stran : $b ilustrace ; $c 22 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a 200 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a "Text se zabývá problematikou zavádění principů celoškolního přístupu. Je určen především studentům učitelských oborů. Jeho cílem je odpovědět na následující otázky: Jaká jsou východiska a přínosy celoškolního přístupu? Jaké bariéry brání využití celoškolního přístupu? Jaké příklady dobré praxe z uplatňování celoškolního přístupu známe z České republiky? Text vychází jednak z rešerše relevantních zdrojů a ze zkušeností center environmentální výchovy, které se podílely na jeho zpracování, a jednak ze zkušeností oborových didaktiků působících na spolupracujících univerzitách." In ČINČERA, Jan. Celoškolní přístup: metodický text pro studenty učitelství. Vydání: první. Hradec Králové: Gaudeamus, 2019. 41 stran. ISBN 978-80-7435-758-9. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074357589 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a environmentální výchova a vzdělávání $7 ph119964 $2 czenas
    650
    07
    $a udržitelný život $7 ph126769 $2 czenas
    650
    07
    $a kultura školy $7 ph319513 $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělávací programy $z Česko $7 ph127309 $2 czenas
    655
    -7
    $a učební texty $7 fd133599 $2 czenas
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    700
    1-
    $a Musílek, Michal, $d 1963- $7 hka2011671033 $4 aut
    700
    1-
    $a Bílek, Martin, $d 1964- $7 mzk2003173196 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.