Počet záznamů: 1  

Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí

  1. SYS0927023
    LBL
      
    01960nam-a2200565-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240914040524.8
    007
      
    ta
    008
      
    200311s2020----xr-a---f-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003180330
    020
      
    $a 978-80-271-1045-2 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1200247392
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 373.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.346.32-053.4 $2 MRF
    080
      
    $a 159.922.72 $2 MRF
    080
      
    $a 612.65 $2 MRF
    080
      
    $a 159.93 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.33:159.943 $2 MRF
    080
      
    $a 796.2 $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Ficová, Lenka Theodora, $d 1967- $7 xx0273122 $4 aut
    245
    10
    $a Hry na rozvoj dílčích funkcí u dětí : $b optické a akustické vnímání, jemná motorika a prostorová orientace / $c Lenka Theodora Ficová
    250
      
    $a Vydání 1.
    264
    -1
    $a Praha : $b Grada, $c 2020
    300
      
    $a 172 stran : $b ilustrace (některé barevné) ; $c 25 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a statický obraz $b sti $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Pedagogika
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Víte, že i za „neposedností“ a „zlobivostí“ dětí mohou stát dílčí funkce? Pokud ne, pak držíte v ruce tu správnou knihu. A proč při rozvoji dílčích funkcí hrají hlavní roli hry? Protože pro dítě není nic přirozenějšího než hra. První část knihy vás seznámí s pojmem dílčí funkce, ukáže vám na příkladech, kde je hledat a co může způsobit jejich nerovnoměrné zrání. V druhé části publikace na vás čeká svět příběhů malé Aničky, holčičky úplně stejné, jako jsou děti u vás ve třídě. Anička provází děti deseti příběhy deseti lekcemi, dává jim různé zábavné úkoly a hraje s nimi hry. Všechny lekce mají stejnou strukturu, použité úkoly jsou voleny a řazeny tak, aby respektovaly vývojovou řadu. Jako motivace jsou využity příběhy s dětskými a pohádkovými postavami. Knížka je ideální pro kolektivní práci s předškoláčky od pěti let (případně již od čtyř let) i pro prvňáčky s nerovnoměrným výkonem ve vzdělávání. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027110452 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a předškolní výchova $7 ph124887 $2 czenas
    650
    07
    $a děti předškolního věku $7 ph119710 $2 czenas
    650
    07
    $a vývoj dítěte $7 ph127471 $2 czenas
    650
    07
    $a smyslové vnímání $7 ph116195 $2 czenas
    650
    07
    $a psychomotorické hry $7 ph124818 $2 czenas
    650
    07
    $a pohybové hry $7 ph124204 $2 czenas
    653
    0-
    $a dílčí funkce
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    830
    -0
    $a Pedagogika (Grada)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.