Počet záznamů: 1  

Jak na sítě

  1. SYS0881192
    LBL
      
    01376cam-a22003857i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240416231205.9
    007
      
    ta
    008
      
    191018s2019----xr-a---g-f----000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003155570
    020
      
    $a 978-80-7555-084-2 $q (vázáno) : $c Kč 399,00
    035
      
    $a (OCoLC)1130270525
    040
      
    $a OSA001 $b cze $d CBA001 $e rda
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 316.772:004.738.5 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005.21 $2 MRF
    080
      
    $a 316.454.54 $2 MRF
    080
      
    $a 004.738.5:316.472.4 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Losekoot, Michelle, $d 1986- $7 ola2016930755 $4 aut
    245
    10
    $a Jak na sítě : $b ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích / $c Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a V Brně : $b Jan Melvil Publishing, $c 2019
    300
      
    $a 325 stran : $b barevné ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Žádná velká věda
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075550842 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a internetové sociální sítě $7 ph553933 $2 czenas
    650
    07
    $a internetová komunikace $7 ph162911 $2 czenas
    650
    07
    $a sociální interakce $7 ph125790 $2 czenas
    650
    07
    $a strategický marketing $7 ph116292 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Vyhnánková, Eliška, $d 1981- $7 xx0240598 $4 aut
    830
    -0
    $a Žádná velká věda
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.