Počet záznamů: 1  

Rozvoj verbálního chování

  1. SYS0873456
    LBL
      
    02206nam-a2200577-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240503222921.5
    007
      
    ta
    008
      
    190702s2018----xr-ak--f-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003101468
    020
      
    $a 978-80-210-9212-9 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1111961702
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 316.344.6-056.36-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 616.89-008.434 $2 MRF
    080
      
    $a 316.62 $2 MRF
    080
      
    $a 616-083-021.464 $2 MRF
    080
      
    $a 376 $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Barbera, Mary Lynch, $d 1965- $7 xx0235823 $4 aut
    240
    10
    $a Verbal behavior approach. $l Česky
    245
    10
    $a Rozvoj verbálního chování : $b jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami / $c Mary Lynch Barbera a Tracy Rasmussen ; předmluva Mark L. Sundberg ; do češtiny přeložili Helena Vaďurová, Vladimír Vaďura
    246
    30
    $a Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2018
    300
      
    $a 207 stran : $b ilustrace, formuláře ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Kniha seznamuje rodiče a odborníky s principy ABA a verbálního chování, představuje Metodu rozvoje verbálního chování při výuce dětí s autismem a jinými vývojovými postiženími.Kniha je podrobným průvodcem, který přináší informace o tom, jak u dětí rozvíjet řeč a komunikační dovednosti. Vysvětluje také, jak učit znakový jazyk nevokální děti. Dále se věnuje možnostem snižování výskytu problémového chování, nácviku používání toalety a dalších sebeobslužných činností, které jsou důležité pro všechny děti. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788021092129 $2 Městská knihovna v Praze
    650
    07
    $a děti s autismem $7 ph114095 $2 czenas
    650
    07
    $a poruchy komunikace $7 ph205080 $2 czenas
    650
    07
    $a sociální chování $7 ph125776 $2 czenas
    650
    07
    $a sebepéče $7 ph249387 $2 czenas
    650
    07
    $a speciální pedagogika $7 ph116230 $2 czenas
    653
    0-
    $a verbální chování
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    700
    1-
    $a Rasmussen, Tracy, $d 1958- $7 xx0235826 $4 aut
    700
    1-
    $a Vaďurová, Helena, $d 1981- $7 mzk2005313007 $4 trl
    700
    1-
    $a Vaďura, Vladimír, $d 1980- $7 mzk2007417498 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.