Počet záznamů: 1  

České děti a mládež jako čtenáři 2017

  1. SYS0832235
    LBL
      
    01780nam-a2200409-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240418211548.7
    007
      
    ta
    008
      
    190208s2018----xr-a---g------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003070490
    020
      
    $a 978-80-7577-804-8 $q (brožované)
    035
      
    $a (OCoLC)1089711496
    040
      
    $a PBG501 $b cze $e rda
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y-y-
    072
    -7
    $a 028 $x Čtení. Četba $9 12 $2 Konspekt
    080
      
    $a 028.5 $2 MRF
    080
      
    $a 028.01 $2 MRF
    080
      
    $a 028 $2 MRF
    080
      
    $a 379.823 $2 MRF
    080
      
    $a 028.5-053.5 $2 MRF
    080
      
    $a 028.1-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 028.1 $2 MRF
    080
      
    $a (047.31) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Friedlanderová, Hana, $d 1968- $7 jn20001103116 $4 aut
    245
    10
    $a České děti a mládež jako čtenáři 2017 / $c Hana Friedlaenderová; Hana Landová; Irena Prázová; Vít Richter
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Národní knihovna České republiky ; $a Brno : $b Host, $c 2018
    300
      
    $a 150 stran : $b grafy ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Jaký vztah mají dnešní děti a mládež ke knihám a čtení? Co dělají děti ve svém volném čase? Jak často využívají internet a nová média? Došlo v posledních pěti letech v Česku k nějakým podstatným změnám? Kniha přináší výsledky opakovaného reprezentativního výzkumu čtenářství u dětí ve věku od šesti do čtrnácti let a mládeže ve věku mezi patnácti až devatenácti lety, který realizoval Knihovnický institut Národní knihovny České republiky, a uvádí ho do souvislosti s výzkumem, který proběhl v letech 2013 a 2014. Průzkum byl zaměřen nejen na vztah dětí k četbě, ale i na to, jaký mají názor na knihy děti, které se teprve učí číst, a jejich rodiče. Nově získaná data umožnila prokázat vazbu mezi úrovní čtenářství a školním prospěchem. Pozornost byla také věnována doporučené či povinné školní četbě a jejímu vlivu na dětské čtenářství. Nově byla do výzkumu zařazena věková kategorie patnáct až devatenáct let. Kniha se také podrobně věnuje tomu, jaký mají děti a jejich rodiče vztah ke školním a veřejným knihovnám a jak jsou spokojeni se službami těchto institucí. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075778048 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    648
    -7
    $a 21. století $7 ch460559 $2 czenas
    650
    07
    $a čtenářství $z Česko $y 21. století $7 ph222812 $2 czenas
    650
    07
    $a dětská četba $7 ph165765 $2 czenas
    650
    07
    $a dětské čtenářství $z Česko $y 21. století $7 ph222811 $2 czenas
    650
    07
    $a čtenáři $z Česko $y 21. století $7 ph128188 $2 czenas
    650
    07
    $a dětští čtenáři $z Česko $y 21. století $7 ph536665 $2 czenas
    650
    07
    $a četba $z Česko $y 21. století $7 ph128165 $2 czenas
    650
    07
    $a čtenářský vkus $z Česko $y 21. století $7 ph262219 $2 czenas
    655
    -7
    $a výzkumné zprávy $7 fd131869 $2 czenas
    655
    -7
    $a přehledy $7 fd133202 $2 czenas
    700
    1-
    $a Prázová, Irena $7 xx0012675 $4 aut
    700
    1-
    $a Landová, Hana, $d 1978- $7 js20080330039 $4 aut
    700
    1-
    $a Richter, Vít, $d 1949- $7 jo20000080566 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.