Počet záznamů: 1
SYS 0805777 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230228040507.6 007 ta 008 180914s2018----xr-ad--e-f----001-0-cze-d 015 $a cnb003018811 020 $a 978-80-247-5865-7 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1065764994 040 $a CBA001 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 659.113 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $7 jk01151219 $4 aut 245 10
$a Reklama : $b jak dělat reklamu / $c Jana Vysekalová, Jiří Mikeš 246 30
$a Jak dělat reklamu 250 $a 4. aktualizované a doplněné vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2018 300 $a 232 stran : $b ilustrace, grafy ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024758657 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Souběžné české a anglické resumé 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a reklamní strategie $7 ph229515 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Mikeš, Jiří, $d 1942- $7 jo2002105233 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1