Počet záznamů: 1  

Dimenze myšlení

  1. SYS0793799
    LBL
      
    01741nam-a2200505-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240413210955.6
    007
      
    ta
    008
      
    180312s2018----xr-----e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002984236
    020
      
    $a 978-80-262-1303-1 $q (vázáno)
    035
      
    $a (OCoLC)43808235
    035
      
    $a (OCoLC)1039825169
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.956.2 $2 MRF
    080
      
    $a 159.955 $2 MRF
    080
      
    $a 159.9.07 $2 MRF
    080
      
    $a 37.0 $2 MRF
    080
      
    $a 159.9 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Gardner, Howard, $d 1943- $7 vse2005267157 $4 aut
    240
    10
    $a Frames of mind. $l Česky
    245
    10
    $a Dimenze myšlení : $b teorie rozmanitých inteligencí / $c Howard Gardner ; z anglického originálu Frames of mind přeložila Eva Votavová
    250
      
    $a Vydání druhé
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2018
    300
      
    $a 479 stran ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Studie mapuje vývoj pojetí inteligence a definuje sedm relativně nezávislých druhů inteligence.Inteligence zosobňuje schopnost řešit problémy nebo vytvářet produkty, jež mají v jednom či více kulturních prostředích určitou hodnotu. Jedná se tudíž o mnohem širší a univerzálnější soubor schopností, než jaký bývá tradičně zkoumán - zahrnuje veškeré oblasti lidského myšlení. Autor využívá dané definice biologických a antropologických objevů ke stanovení kritérií inteligence. Výzkum vrcholí prokázáním existence sedmi relativně nezávislých druhů inteligence (tj. jazyková, hudební, logicko-matematická, prostorová, tělesně-pohybová a dvě formy personální inteligence), kterými jsou lidské bytosti nadány v různé míře. Americký profesor usiluje o přehodnocení podstaty současné pedagogiky - vzdělávací soustava by se měla přizpůsobit potřebám inteligence jednotlivých žáků. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026213031 $2 Městská knihovna v Praze
    650
    07
    $a inteligence (schopnost) $x teorie $7 ph121140 $2 czenas
    650
    07
    $a myšlení $7 ph115391 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologický výzkum $7 ph124806 $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělávání $x psychologické aspekty $7 ph127311 $2 czenas
    655
    -7
    $a studie $7 fd133597 $2 czenas
    700
    1-
    $a Votavová, Eva $7 pag2009500072 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.