Počet záznamů: 1
SYS 0780256 LBL 01535nam-a2200481-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240502212107.0 007 ta 008 130719s2013----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002475591 020 $a 978-80-87270-55-4 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)862712437 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4 080 $a 005 $2 MRF 080 $a 316.46/.47 $2 MRF 080 $a 316.46 $2 MRF 080 $a 005.336.5 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Sinek, Simon, $d 1973- $7 vse2013759487 $4 aut 245 10
$a Začněte s proč : $b jak vůdčí osobnosti inspirují k činům / $c Simon Sinek ; [překlad Eva Nevrlá] 246 30
$a Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům 250 $a Vyd. 1. 260 $a V Brně : $b Jan Melvil, $c 2013 300 $a 255 s. : $b il. ; $c 22 cm 490 1-
$a Žádná velká věda 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. „Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky" Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087270554 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a management $7 ph115217 $2 czenas 650 07
$a řídící práce $7 ph128306 $2 czenas 650 07
$a vůdcovství $7 ph127401 $2 czenas 650 07
$a manažerské dovednosti $7 ph472867 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 765 0-
$t Start with why $9 Česky 830 -0
$a Žádná velká věda 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1