Počet záznamů: 1  

Začněte s proč

  1. SYS0780256
    LBL
      
    01535nam-a2200481-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240502212107.0
    007
      
    ta
    008
      
    130719s2013----xr-a---e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002475591
    020
      
    $a 978-80-87270-55-4 $q (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)862712437
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 005 $2 MRF
    080
      
    $a 316.46/.47 $2 MRF
    080
      
    $a 316.46 $2 MRF
    080
      
    $a 005.336.5 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Sinek, Simon, $d 1973- $7 vse2013759487 $4 aut
    245
    10
    $a Začněte s proč : $b jak vůdčí osobnosti inspirují k činům / $c Simon Sinek ; [překlad Eva Nevrlá]
    246
    30
    $a Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a V Brně : $b Jan Melvil, $c 2013
    300
      
    $a 255 s. : $b il. ; $c 22 cm
    490
    1-
    $a Žádná velká věda
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. „Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky" Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087270554 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a management $7 ph115217 $2 czenas
    650
    07
    $a řídící práce $7 ph128306 $2 czenas
    650
    07
    $a vůdcovství $7 ph127401 $2 czenas
    650
    07
    $a manažerské dovednosti $7 ph472867 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    765
    0-
    $t Start with why $9 Česky
    830
    -0
    $a Žádná velká věda
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.