Počet záznamů: 1
SYS 0767211 LBL 01743nam-a2200517-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20210915031213.5 007 ta 008 180226s2018----xr-a---e------001-0-cze-d 015 $a cnb002984432 020 $a 978-80-256-2159-2 $q (vázáno) 035 $a (OCoLC)1035468649 040 $a KLG001 $b cze $e rda 043 $a n-us--- 045 $a x1x9 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 658-051 $2 MRF 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 659.19 $2 MRF 080 $a 659.1(091) $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Young, Miles, $d 1954- $7 xx0222234 $4 aut 240 10
$a Ogilvy on advertising in the digital age. $l Česky 245 10
$a Ogilvy o reklamě v digitálním věku / $c Miles Young 250 $a První české vydání 264 -1
$a Praha : $b Svojtka & Co., s.r.o., $c 2018 300 $a 288 stran $b ilustrace (převážně barevné) ; $c 26 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Z angličtiny přeložil Vlastimil Juppa 500 $a Poznámky 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a Aktualizované vydání, již tradiční knihy, odkrývá tajemství úspěšné reklamy 21. století.David Ogilvy je jedním z nejrespektovanějších businessmanů v oblasti marketingu. Po 30 letech od prvního vydání vychází aktualizovaná verze, psaná jeho spolupracovníkem, doplněná o další tipy a návody, jak postupovat v současné reklamě a dosáhnout úspěchu. Příručka uvádí případové studie nejlepších digitálních kampaní a dobré rady v ní nalezne každý, kdo touží v reklamě a celkově v moderním businessu prorazit. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025621592 $2 Městská knihovna v Praze 600 17
$a Ogilvy, David, $d 1911-1999 $7 xx0025001 $2 czenas 648 -7
$a 20. století $7 ch460558 $2 czenas 650 07
$a podnikatelé $z Spojené státy americké $y 20. století $7 ph124163 $2 czenas 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a internetová reklama $7 ph137256 $2 czenas 650 07
$a dějiny reklamy $7 ph553624 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 700 1-
$a Juppa, Vlastimil $4 trl 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1