Počet záznamů: 1
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
SYS 0760800 LBL 01643nam-a2200493-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240519211025.5 007 ta 008 170619s2017----xr-ac--e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002903867 020 $a 978-80-271-0419-2 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1003287025 040 $a BOA001 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:005.21 $2 MRF 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a 005.346 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Lošťáková, Hana, $d 1953- $7 vse2005278971 $4 aut 245 10
$a Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / $c Hana Lošťáková a kolektiv 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2017 300 $a 310 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027104192 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a České a anglické resumé 650 07
$a strategický marketing $7 ph116292 $2 czenas 650 07
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 650 07
$a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1