Počet záznamů: 1  

Psychologie trhu v obchodu a službách

  1. SYS0746579
    LBL
      
    01655nam-a2200505-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20191024092744.4
    007
      
    ta
    008
      
    170828t20172017xr-a---f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002929431
    020
      
    $a 978-80-905181-9-3 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1015186886
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    072
    -7
    $a 159.98 $x Aplikovaná psychologie $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.98:339.13 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005.32 $2 MRF
    080
      
    $a 366.1 $2 MRF
    080
      
    $a 366-05 $2 MRF
    080
      
    $a 159.9 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Chadt, Karel, $d 1955- $7 jo20010082964 $4 aut
    245
    10
    $a Psychologie trhu v obchodu a službách / $c Karel Chadt
    264
    -1
    $a [Praha] : $b Press21, $c [2017]
    264
    -4
    $c ©2017
    300
      
    $a 100 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a Znalost aplikované psychologie (v daném případě psychologie trhu) nám pomáhá správně se orientovat ve složitém vztahu prodávající - nakupující. Tyto znalosti nám pomohou zejména při hlubším poznávání a ovlivňování druhých lidí. Zde bych rád zdůraznil v tom pozitivním slova smyslu. Nemám osobně rád manipulativní chování v jakémkoliv smyslu. Seznámení se základy psychologie trhu může dát zájemcům základ k psychologickému myšlení a tak aplikovat tyto poznatky ve svém životě a pracovní činnosti. Kniha je primárně určena pro manažery zabývající se problematikou psychologie, psychologií služeb a v neposlední řadě pro management hotelnictví a také jako vzdělávání materiál pro studenty managementu hotelnictví a také pro laickou veřejnost, zabývající se předmětnou problematikou. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090518193 $2 Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    546
      
    $a České a anglické resumé
    650
    07
    $a psychologie trhu $7 ph964176 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie prodeje $7 ph119528 $2 czenas
    650
    07
    $a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas
    650
    07
    $a spotřebitelé $x psychologické aspekty $7 ph125967 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.