Počet záznamů: 1
Advertising response to new entry
SYS 0746550 LBL 01660nam-a2200457-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230411203137.6 007 ta 008 170905s2017----xr-a---f------000-0-eng-- 015 $a cnb002895756 020 $a 978-80-7343-395-6 $q (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK ; $q brožováno) 020 $a 978-80-7344-424-2 $q (Národohospodářský ústav AV ČR ; $q brožováno) 035 $a (OCoLC)1005736696 040 $a ABA001 $b cze $e rda 041 0-
$a eng $b cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.113 $2 MRF 080 $a 519.86/.87 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Valei, Azamat $7 ola2017965319 $4 aut 245 10
$a Advertising response to new entry / $c Azamat Valei 264 -1
$a Prague : $b CERGE-EI, $c 2017 300 $a 43 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Working paper series ; $x 1211-3298 ; $v 588 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 546 $a Anglické a české resumé 650 07
$a reklamní strategie $7 ph229515 $2 czenas 650 07
$a modelování a simulace $7 ph125543 $2 czenas 655 -7
$a studie $7 fd133597 $2 czenas 830 -0
$a Working paper series (CERGE-EI) ; $v 588 856 41
$u https://kramerius.lib.cas.cz/search/i.jsp?pid=uuid:bd477f3c-23c9-4336-8b1e-5eea84086b27 $y Digitalizovaný dokument $3 Digitalizovaný dokument 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1