Počet záznamů: 1
Do teaching practices impact socio-emotional skills?
SYS 0746537 LBL 01840nam-a2200505-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20210518122655.1 007 ta 008 170905s2017----xr-----e------000-0-eng-- 015 $a cnb002903820 020 $a 978-80-7343-398-7 $q (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK ; $q brožováno) 020 $a 978-80-7344-427-3 $q (Národohospodářský ústav AV ČR ; $q brožováno) 035 $a (OCoLC)1005711813 040 $a ABA001 $b cze $e rda 041 0-
$a eng $b cze $b eng 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt 080 $a 37.013.2 $2 MRF 080 $a 37.091.212.7-026.18 $2 MRF 080 $a 316.613 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Korbel, Václav $7 pna2017968344 $4 aut 245 10
$a Do teaching practices impact socio-emotional skills? / $c Václav Korbel, Michal Paulus 264 -1
$a Prague : $b CERGE-EI, $c 2017 300 $a 34 stran ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Working paper series, $x 1211-3298 ; $v 591 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 546 $a Anglické a české resumé 650 07
$a technologie vzdělávání $7 ph126491 $2 czenas 650 07
$a školní úspěšnost $7 ph307576 $2 czenas 650 07
$a měkké dovednosti $7 ph944535 $2 czenas 655 -7
$a studie $7 fd133597 $2 czenas 700 1-
$a Paulus, Michal $7 jo2015872515 $4 aut 830 -0
$a Working paper series (CERGE-EI) ; $v 591 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1