Počet záznamů: 1  

Do teaching practices impact socio-emotional skills?

  1. SYS0746537
    LBL
      
    01840nam-a2200505-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20210518122655.1
    007
      
    ta
    008
      
    170905s2017----xr-----e------000-0-eng--
    015
      
    $a cnb002903820
    020
      
    $a 978-80-7343-398-7 $q (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK ; $q brožováno)
    020
      
    $a 978-80-7344-427-3 $q (Národohospodářský ústav AV ČR ; $q brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1005711813
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a eng $b cze $b eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.013.2 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.212.7-026.18 $2 MRF
    080
      
    $a 316.613 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Korbel, Václav $7 pna2017968344 $4 aut
    245
    10
    $a Do teaching practices impact socio-emotional skills? / $c Václav Korbel, Michal Paulus
    264
    -1
    $a Prague : $b CERGE-EI, $c 2017
    300
      
    $a 34 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Working paper series, $x 1211-3298 ; $v 591
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    546
      
    $a Anglické a české resumé
    650
    07
    $a technologie vzdělávání $7 ph126491 $2 czenas
    650
    07
    $a školní úspěšnost $7 ph307576 $2 czenas
    650
    07
    $a měkké dovednosti $7 ph944535 $2 czenas
    655
    -7
    $a studie $7 fd133597 $2 czenas
    700
    1-
    $a Paulus, Michal $7 jo2015872515 $4 aut
    830
    -0
    $a Working paper series (CERGE-EI) ; $v 591
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.