Počet záznamů: 1
SYS 0744950 LBL 01328nam-a2200397-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230228040428.7 007 ta 008 170824s2017----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002928953 020 $a 978-80-247-5021-7 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1015198644 040 $a OLA001 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 072 -7
$a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $2 Konspekt $9 4 080 $a 338.48 $2 MRF 080 $a 005.6 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Vajčnerová, Ida, $d 1967- $7 mzk2009543959 $4 aut 245 10
$a Management kvality služeb v cestovním ruchu : $b jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / $c Ida Rašovská, Kateřina Ryglová 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2017 300 $a 186 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Manažer 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024750217 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a České a anglické resumé 650 07
$a cestovní ruch $7 ph119113 $2 czenas 650 07
$a management jakosti $7 ph115218 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Ryglová, Kateřina $7 ola20040224005 $4 aut 830 -0
$a Manažer 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1