Počet záznamů: 1
SYS 0735246 LBL 01741nam-a2200481-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313110019.1 007 ta 008 170814s2017----xr-----e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002927119 020 $a 978-80-7555-030-9 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1005711799 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17 080 $a 159.953.5 $2 MRF 080 $a 159.953 $2 MRF 080 $a 159.95:165.194 $2 MRF 080 $a (0.062) $2 MRF 100 1-
$a Brown, Peter C. $7 ola2017962699 $4 aut 240 10
$a Make it stick. $l Česky 245 10
$a Nauč se to! : $b jak se s pomocí vědy efektivněji učit a více si pamatovat / $c Peter C. Brown, Henry L. Roediger III, Mark A. McDaniel ; překlad Eva Nevrlá 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Brně : $b Jan Melvil Publishing, $c 2017 300 $a 280 stran ; $c 22 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Žádná velká věda 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Nauč se to! je návod, jak se efektivně porvat s učením a pamatováním si a pokud jste pedagog nebo lektor, tak i s tím, jak svoje znalosti předávat co nejúčinněji. Schválně, vzpomenete si, kdy vám naposledy někdo radil s tím, jak se vlastně učit? A kolik vám tehdy bylo? Většina z nás používá při studiu zastaralé kontraproduktivní metody. Díky novým poznatkům psychologie a dalších věd přišel čas se jich zbavit. Nejrozšířenější postupy, jako je podtrhávání v textu a jeho biflování, v nás sice vyvolávají dojem, že jsme si látku výborně osvojili, ale už po krátké době z ní umíme pouhý zlomek. Hlouběji a trvaleji si ji osvojíme díky postupům, které nejsou příliš intuitivní. Jde třeba o přerušované učení (při němž látku pozapomeneme a poté se ji pokoušíme vybavit), generování (snahu vyřešit úkol předtím, než se dozvíme řešení) nebo prokládané učení (při kterém se nesnažíme jedno téma dokonale zvládnout naráz, ale záměrně ho střídáme s jinými). Své rady autoři opírají o věrohodné vědecké studie a dokumentují je na pozoruhodných životních příbězích. # Přečtěte si Nauč se to!, patříte-li mezi:- studenty vysokých i středních škol a chcete být při učení produktivnější - učitele a rodiče, kterým záleží na trvalém osvojení probírané látky žáky a dětmi - všechny, kdo se celoživotně vzdělávají- lektory a manažery hledající cesty, jak kvalitně školit své klienty a kolegy # O autorechMark A. McDaniel působí jako profesor psychologie na Washington University v St. Louis. Dlouhodobě se zabývá využitím psychologických poznatků při vzdělávání. Henry L. Roediger III je taktéž profesorem psychologie na Washington University. Mezinárodního uznání dosáhl především díky výzkumům paměti a falešných vzpomínek. Peter C. Brown je publicista a spisovatel ze St. Paul v Minnesotě. # Více o knizehttp://www.melvil.cz/kniha-nauc-se-toSdílejte s hashtagem #naucseto $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075550309 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a učení $7 ph126979 $2 czenas 650 07
$a paměť $7 ph123922 $2 czenas 650 07
$a trénink paměti $7 ph136760 $2 czenas 650 07
$a kognitivní psychologie $7 ph121696 $2 czenas 655 -7
$a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas 700 1-
$a Roediger, Henry L., $c III, $d 1947- $7 ola2017962743 $4 aut 700 1-
$a McDaniel, Mark A., $d 1952- $7 ola2017962745 $4 aut 700 1-
$a Nevrlá, Eva $7 xx0103050 $4 trl 830 -0
$a Žádná velká věda 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1