Počet záznamů: 1
Když dětem nejde čtení
SYS 0704270 LBL 01342nam-a2200397-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200427182733.1 007 ta 008 110411s2011----xr-a---b-p----000-0-cze-- 015 $a cnb002182234 020 $a 978-80-7367-934-7 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)757676311 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 080 $a 37.016:028-028.31 $2 MRF 080 $a 616.89-008.434.5 $2 MRF 080 $a (075.2) $2 MRF 080 $a (076.1) $2 MRF 100 1-
$a Emmerlingová, Stanislava $7 xx0039368 $4 aut 245 10
$a Když dětem nejde čtení. $n 3, $p Čtení slov se shluky souhlásek / $c Stanislava Emmerlingová ; [ilustrace Olga Ptáčková] 246 30
$a Čtení slov se shluky souhlásek 250 $a Vyd. 2. 260 $a Praha : $b Portál, $c 2011 300 $a 83 s. : $b il. ; $c 30 cm 520 3-
$a Třetí díl pracovních listů, které pomáhají dětem při problémech se čtením, svým pojetím navazuje na dva předcházející díly. Je to zábavná čítanka, s níž může dítě pracovat doma i ve škole. Je zaměřena na zvládnutí plynulého čtení, syntézy a analýzy slabik se souhláskovými shluky a slov, které tyto slabiky obsahují. Děti se učí tvořivým způsobem, vychází se z dovedností, které už zvládly. Cíleně jsou využívány prvky tvořivé dramatiky, obrazné představivosti, globálního myšlení apod., tedy aktivity, které zapojují do procesu učení pravou hemisféru. Druhá část je více zaměřena na rozvíjení aktivit levé hemisféry (rytmizace, hádanky, doplňovačky). $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073679347 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a čtení $7 ph128190 $2 czenas 650 07
$a dyslexie $7 ph119667 $2 czenas 655 -7
$a učebnice základních škol $7 fd133773 $2 czenas 655 -7
$a pracovní sešity $7 fd133116 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1