Počet záznamů: 1  

Myslete jednoduše

  1. SYS0671924
    LBL
      
    01372nam-a2200433-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313101805.5
    007
      
    ta
    008
      
    160919s2016----xr-----e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002833904
    020
      
    $a 978-80-265-0523-5 $q (vázáno)
    035
      
    $a (OCoLC)960190824
    040
      
    $a BOA001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 658 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a 159.954/.955 $2 MRF
    080
      
    $a 658:17.024.4 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Segall, Ken $7 xx0165071 $4 aut
    240
    10
    $a Think simple. $l Česky
    245
    10
    $a Myslete jednoduše : $b jak chytří porážejí komplikovanost / $c Ken Segall ; překlad: Romana Hegedüsová
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2016
    300
      
    $a 246 stran ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás jeho kniha „Šíleně jednoduché: Posedlost jako základ úspěchu Apple“ vyšla před časem česky a byla doprovázena u nás, obdobně jako všude ve světě, velkým pozitivním ohlasem.Letošní novinka „Myslete jednoduše jak chytří lidé poráží komplexitu“ byla v červnu uvedena na pulty amerických knihkupců a byla vřele přijata v klasických i sociálních médiích. Jeden komentář za všechny (od Steve Haydena, bývalého top manažera Ogilvy & Mather):“Oblíbený komunikační poradce Steve Jobse vytvořil příručku, kterou by si měl přečíst každý, kdo si chce zjednodušit svoji cestu k úspěchu. Ken Segall shromáždil nejlepší know-how z různých odvětví od leaderů z celého světa a kombinuje je se svými zkušenostmi z raketové jízdy s firmou Apple od boje za přežití až po získání globální tržní dominance.”Ken Segall uvádí svoji novou knihu tím, že jednoduchost představuje ve světě obchodu pravděpodobně nejsilnější zbraň. Dokáže získat zákazníky, motivovat zaměstnance, překonat konkurenci a přimět lidi i firmy jednat účinně a inovativně. Stojí to ale námahu, prostě „jednoduchost není nic jednoduchého“. Autor v 7 kapitolách své nové knihy odhaluje její tajemství a vysvětluje na názorných příkladech, že jednoduchost musí být součástí firemní strategie, věcí top managementu i celého týmu a v neposlední řadě být prostě elegantní. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026505235 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a podnikový management $7 ph115763 $2 czenas
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a tvůrčí myšlení $7 ph116508 $2 czenas
    650
    07
    $a úspěch v podnikání $7 ph286292 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    700
    1-
    $a Hegedüsová, Romana $7 osa2014833331 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.