Počet záznamů: 1
SYS 0668947 LBL 01264nam-a2200385-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313104059.8 007 ta 008 160906s2016----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb002831551 020 $a 978-80-265-0519-8 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)960190949 040 $a BOA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17 080 $a 159.953.5 $2 MRF 080 $a 159.955 $2 MRF 080 $a 159.954/.955 $2 MRF 080 $a 159.953 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Černý, Michal, $d 1987- $7 js20130129003 $4 aut 245 10
$a Jak učit sám sebe : $b s myšlenkovými mapami, kreativními technikami a online nástroji / $c Michal Černý 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Brno : $b BizBooks, $c 2016 300 $a 176 stran : $b barevné ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 520 3-
$a Vzdělávání není činnost, která má končit za školními dveřmi. Naopak možnosti osobního rozvoje, studia toho, co je pro člověka skutečně zajímavé a důležité často začíná až tehdy, kdy má čas a možnost organizovat si učení se po svém. Ve škole se sice učíme spoustu zajímavých a důležitých věcí, ale samotnému procesu učení a různým technikám vzdělávání se, věnuje formální průprava velice malou pozornost. Kniha se nesnaží být teoretickým úvodem do vzdělávání dospělých nebo do celoživotního učení. Je spíše pečlivě vybraným souborem 69 metod či přístupů, které při učení sebe sama lze použít. Na velice krátkém prostoru se přitom seznámíte se základním významem dané aktivity, možnostmi jak s ní pracovat a často také s technologiemi, které takovou formu učení podporují. Právě důraz na technologie, online služby nebo různé zdroje a nástroje technického rázu dělají z knihy praktického průvodce pro vzdělávání se v informační společnosti, která právě na technologiích a schopnosti pracovat s informacemi počítá. V knize se dotýkáme mnoha témat, jako je například: tvorba myšlenkových a konceptuálních map, učení se příběhem, jak efektivně číst online texty, kreativní techniky psaní, paměťové techniky, vizualizace informací, psaní poznámek v digitální podobě, MOOC, vlastní učební plán, učení se prostřednictvím sociálních sítí atp. Knihu je možné vnímat jak jako určitý inspiromat pro sebeurčené učení se, kdy každý den můžeme vyzkoušet jednu techniku, tak jako praktickou příručku pro učitele, kteří chtějí podporovat a rozvíjet schopnosti studentů skutečně se učit. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026505198 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a učení $x metody $7 ph126979 $2 czenas 650 07
$a rozvoj myšlení $7 ph135316 $2 czenas 650 07
$a tvůrčí myšlení $7 ph116508 $2 czenas 650 07
$a trénink paměti $7 ph136760 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1