Počet záznamů: 1  

Jak učit sám sebe

  1. SYS0668947
    LBL
      
    01264nam-a2200385-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313104059.8
    007
      
    ta
    008
      
    160906s2016----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002831551
    020
      
    $a 978-80-265-0519-8 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)960190949
    040
      
    $a BOA001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.953.5 $2 MRF
    080
      
    $a 159.955 $2 MRF
    080
      
    $a 159.954/.955 $2 MRF
    080
      
    $a 159.953 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Černý, Michal, $d 1987- $7 js20130129003 $4 aut
    245
    10
    $a Jak učit sám sebe : $b s myšlenkovými mapami, kreativními technikami a online nástroji / $c Michal Černý
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2016
    300
      
    $a 176 stran : $b barevné ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Vzdělávání není činnost, která má končit za školními dveřmi. Naopak možnosti osobního rozvoje, studia toho, co je pro člověka skutečně zajímavé a důležité často začíná až tehdy, kdy má čas a možnost organizovat si učení se po svém. Ve škole se sice učíme spoustu zajímavých a důležitých věcí, ale samotnému procesu učení a různým technikám vzdělávání se, věnuje formální průprava velice malou pozornost. Kniha se nesnaží být teoretickým úvodem do vzdělávání dospělých nebo do celoživotního učení. Je spíše pečlivě vybraným souborem 69 metod či přístupů, které při učení sebe sama lze použít. Na velice krátkém prostoru se přitom seznámíte se základním významem dané aktivity, možnostmi jak s ní pracovat a často také s technologiemi, které takovou formu učení podporují. Právě důraz na technologie, online služby nebo různé zdroje a nástroje technického rázu dělají z knihy praktického průvodce pro vzdělávání se v informační společnosti, která právě na technologiích a schopnosti pracovat s informacemi počítá. V knize se dotýkáme mnoha témat, jako je například: tvorba myšlenkových a konceptuálních map, učení se příběhem, jak efektivně číst online texty, kreativní techniky psaní, paměťové techniky, vizualizace informací, psaní poznámek v digitální podobě, MOOC, vlastní učební plán, učení se prostřednictvím sociálních sítí atp. Knihu je možné vnímat jak jako určitý inspiromat pro sebeurčené učení se, kdy každý den můžeme vyzkoušet jednu techniku, tak jako praktickou příručku pro učitele, kteří chtějí podporovat a rozvíjet schopnosti studentů skutečně se učit. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026505198 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a učení $x metody $7 ph126979 $2 czenas
    650
    07
    $a rozvoj myšlení $7 ph135316 $2 czenas
    650
    07
    $a tvůrčí myšlení $7 ph116508 $2 czenas
    650
    07
    $a trénink paměti $7 ph136760 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.