Počet záznamů: 1  

Socializace do školního jazyka

  1. SYS0660781
    LBL
      
    02245nam-a2200625-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313115417.1
    007
      
    ta
    008
      
    201512s2015----xr-----f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002765897
    020
      
    $a 978-80-210-8060-7 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)946293306
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 81 $x Lingvistika. Jazyky $2 Konspekt $9 11
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a 81:37.0 $2 MRF
    080
      
    $a 316.346.32-053.5 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77:81'42 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4:37 $2 MRF
    080
      
    $a 316.614 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Šalamounová, Zuzana, $d 1984- $7 mzk2010610933 $4 aut
    245
    10
    $a Socializace do školního jazyka / $c Zuzana Šalamounová
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Brno : $b Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, $c 2015
    300
      
    $a 188 stran ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Opera Facultatis philosophicae Universitatis Masarykianae = $a Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, $x 1211-3034 ; $v číslo 440
    500
      
    $a 200 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    520
    3-
    $a Na první pohled by se mohlo zdát, že ve škole se hovoří stejně jako všude jinde. Školní jazyk je však natolik specifický, že se o něm mnohdy uvažuje jako o cizím jazyce svého druhu. Od chvíle, kdy děti vstupují do školy a stávají se žáky, se proto spolu s učením konkrétních poznatků učí také to, jakým způsobem o nich hovořit. Tento proces, označovaný jako socializace do školního jazyka, přibližuje předložená monografie. Prostřednictvím empirického výzkumu ukotveného ve vyučovacích hodinách českého jazyka na druhém stupni základních škol nejprve popisuje, jak se žáci seznamují se školními pojmy a poté jakým způsobem pronikají do používání jazyka při práci s učebními postupy. Kniha tak ilustruje, jak se žáci stávají součástí specifického jazykového společenství, které je škole vlastní. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788021080607 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a základní školy $7 ph116795 $2 czenas
    650
    07
    $a jazyk a vzdělávání $7 ph121319 $2 czenas
    650
    07
    $a děti školního věku $7 ph119714 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas
    650
    07
    $a verbální komunikace $7 ph116565 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická komunikace $7 ph115702 $2 czenas
    650
    07
    $a socializace $7 ph137463 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    810
    2-
    $a Masarykova univerzita. $b Filozofická fakulta. $t Spisy ; $v 440
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.