Počet záznamů: 1  

Média v tekutých časech

  1. SYS0659731
    LBL
      
    01968nam-a2200577-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200317002504.7
    007
      
    ta
    008
      
    160311s2016----xr-ab--f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002765219
    020
      
    $a 978-80-200-2572-2 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)951553080
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    045
      
    $a y-y-
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 316.774 $2 MRF
    080
      
    $a 316.774-028.26 $2 MRF
    080
      
    $a 316.774:004.9 $2 MRF
    080
      
    $a 316.774:316.3 $2 MRF
    080
      
    $a 316.774:316.776.33 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Moravec, Václav, $d 1974- $7 jo2003197015 $4 aut
    245
    10
    $a Média v tekutých časech : $b konvergence audiovizuálních médií v ČR / $c Václav Moravec
    246
    30
    $a Konvergence audiovizuálních médií v ČR
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Academia, $c 2016
    300
      
    $a 188 stran : $b ilustrace (převážně barevné), 1 mapa ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Společnost ; $v sv. 13
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace Média v tekutých časech se snaží zasadit nejen tyto pojmy do českého kontextu, zabývá se digitální mediamorfózou, resp. jejími vybranými důsledky v ČR. Přibližuje změny v chování uživatelů audiovizuálních médií: kupříkladu na masovém nástupu nového typu sociálního aktéra produživatele, jenž kombinuje role producenta a uživatele, na domestikaci technologických novinek, jakými jsou tzv. chytré televizory a mobilní telefony. Jaká je podoba tuzemské digitální propasti? Co si představit pod pojmem glokalizace? I na tyto otázky se pokouší kniha hledat odpovědi. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788020025722 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    648
    -7
    $a 21. století $7 ch460559 $2 czenas
    650
    07
    $a masmédia $y 21. století $7 ph115233 $2 czenas
    650
    07
    $a audiovizuální média $7 ph386457 $2 czenas
    650
    07
    $a digitální média $7 ph559630 $2 czenas
    650
    07
    $a masmédia a společnost $7 ph551078 $2 czenas
    650
    07
    $a vliv médií $7 ph489477 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    830
    -0
    $a Společnost (Academia) ; $v 13
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.