Počet záznamů: 1
(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!
SYS 0622703 LBL 01634nam-a2200481-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240423040953.3 007 ta 008 060622s2006----xr-----e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb001661001 020 $a 80-247-1321-7 $q (brož.) 020 $a 978-80-247-6287-6 $q ebook 035 $a (OCoLC)85546559 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.811 $2 MRF 080 $a 658.8:005.32 $2 MRF 080 $a 005.346 $2 MRF 080 $a 316.776 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Nový, Ivan, $d 1956- $7 jo2001100408 $4 aut 245 10
$a (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : $b jak získat zákazníka špičkovými službami / $c Ivan Nový, Jörg Petzold 246 3-
$a Nespokojený zákazník - náš cíl?! 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2006 300 $a 159 s. ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer. Prodej 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024713212 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a management prodeje $7 ph137814 $2 czenas 650 07
$a psychologie prodeje $7 ph119528 $2 czenas 650 07
$a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas 650 07
$a obchodní komunikace $7 ph123556 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Petzold, Jörg $7 mzk2006348497 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1