Počet záznamů: 1  

(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!

  1. SYS0622703
    LBL
      
    01634nam-a2200481-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240423040953.3
    007
      
    ta
    008
      
    060622s2006----xr-----e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001661001
    020
      
    $a 80-247-1321-7 $q (brož.)
    020
      
    $a 978-80-247-6287-6 $q ebook
    035
      
    $a (OCoLC)85546559
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.811 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005.32 $2 MRF
    080
      
    $a 005.346 $2 MRF
    080
      
    $a 316.776 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Nový, Ivan, $d 1956- $7 jo2001100408 $4 aut
    245
    10
    $a (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : $b jak získat zákazníka špičkovými službami / $c Ivan Nový, Jörg Petzold
    246
    3-
    $a Nespokojený zákazník - náš cíl?!
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2006
    300
      
    $a 159 s. ; $c 24 cm
    490
    1-
    $a Manažer. Prodej
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024713212 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a management prodeje $7 ph137814 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie prodeje $7 ph119528 $2 czenas
    650
    07
    $a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas
    650
    07
    $a obchodní komunikace $7 ph123556 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Petzold, Jörg $7 mzk2006348497 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.