Počet záznamů: 1  

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

  1. SYS0622702
    LBL
      
    02708nam-a2200661-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240501040542.9
    007
      
    ta
    008
      
    050524s2005----xr-a---f------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001493949
    020
      
    $a 80-247-1277-6 $q (brož.)
    020
      
    $a 978-80-247-6263-0 $q ebook
    035
      
    $a (OCoLC)85132552
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.114 $2 MRF
    080
      
    $a 005.332.4 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Mikoláš, Zdeněk, $d 1952- $7 jn20010601423 $4 aut
    245
    10
    $a Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku : $b konkurenční potenciál a dynamika podnikání / $c Zdeněk Mikoláš
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2005
    300
      
    $a 198 s. : $b il. ; $c 21 cm
    500
      
    $a Zpracováno v rámci výzkumného záměru "Analýza a modelování adaptačních procesů průmyslových regionů v kontextu integrace do Evropské unie a vytváření euroregionů", dílčí úkol "Rozvoj podpory malého a středního podnikání"
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále vysokoškolským pedagogům a studentům. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024712772 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    521
    8-
    $a Podpůrná učebnice ve studijních oborech ekonomika podniku a podnikání na vysokých školách a fakultách ekonomického, manažerského a podnikatelského zaměření
    546
      
    $a Souběžné anglické resumé
    650
    07
    $a podnikání $7 ph115766 $2 czenas
    650
    07
    $a konkurenceschopnost $7 ph121800 $2 czenas
    655
    -7
    $a studie $7 fd133597 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.