Počet záznamů: 1
SYS 0622659 LBL 01452nam-a2200409-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240506103426.6 007 ta 008 090217s2009----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb001855154 020 $a 978-80-247-2344-0 $q (brož.) 020 $a 978-80-247-6543-3 $q ebook 035 $a (OCoLC)316685238 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18 080 $a 658.8:005.32 $2 MRF 080 $a 316.776 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Bělohlávková, Věra $7 mzk2003208066 $4 aut 245 10
$a Rukověť začínajícího prodejce : $b jak se stát dobrým obchodníkem / $c Věra Bělohlávková 246 30
$a Jak se stát dobrým obchodníkem 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 121 s. : $b il. ; $c 21 cm 490 1-
$a Poradce pro praxi 520 3-
$a Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů. V čtivé a praktické příručce totiž naleznete vše důležité, co potřebuje znát dobrý obchodník, zjistíte, které věci v obchodě rozhodují a jak se vyhnout chybám. Dozvíte se, co zákazníci rádi a neradi slyší, kdy je lepší mlčet a jak zapůsobit řečí těla, jak se správně ptát, jak se připravit a vést obchodní rozhovor, jak používat různé prodejní techniky, jak účinně vyjednávat a argumentovat, co dělat, když zákazník nesouhlasí a jak jednat s různými typy zákazníků. Poznáte, proč je důležité stanovit si svůj cíl, jak hledat a najít své zákazníky, jak si vybudovat dlouhodobý vztah se zákazníkem a co je pro zákazníka důležité. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024723440 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a psychologie prodeje $7 ph119528 $2 czenas 650 07
$a obchodní komunikace $7 ph123556 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 830 -0
$a Poradce pro praxi 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1