Počet záznamů: 1
SYS 0622588 LBL 01649nam-a2200433-aa4500 003 CZ-CbJVK 005 20230307040132.4 007 ta 008 130516s2013----xr-a---c-p----000-0-cze-- 020 $a 978-80-7238-162-3 $q (učebnice ; $q brož.) 020 $a 978-80-7489-160-1 $q ebook 040 $a CBA001 $b cze 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 080 $a 316.774 $2 MRF 080 $a 316.774:37.016 $2 MRF 080 $a (075.2) $2 MRF 100 1-
$a Bělohlavá, Eva $7 xx0067608 $4 aut 245 10
$a Mediální výchova : $b pro 2. stupeň ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií / $c Eva Bělohlavá 246 18
$a Mediální výchova pro základní školy a víceletá gymnázia 250 $a 1. vyd. 260 $a Plzeň : $b Fraus, $c 2013 300 $a 96 s. 504 $a Obsahuje bibliografie 520 3-
$a Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií. Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich komunikační záměr. Hlavním cílem je dosažení mediální gramotnosti v rovině znalostí a dovedností. Učební text není rozdělen do jednotlivých ročníků, což umožňuje jeho variabilnější využití. Průřezové téma mediální výchova má silnou vazbu na vzdělávací obory Člověk a společnost (výchova k občanství, dějepis), Jazyk a jazyková komunikace (český jazyk, cizí jazyk), Umění a kultura (výtvarný výchova, hudební výchova) a samozřejmě díky využití ICT zejména vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie. Učebnice najde uplatnění také v informatice, jejímž hlavním smyslem je pěstovat pozitivní vztah, orientační smysl a především rozumné nakládání s informacemi v elektronické podobě. Cílem mediální výchovy je pěstovat u žáků uvědomělý vztah k médiím a zároveň je vybavit dovednostmi potřebnými k vlastní tvorbě mediálních sdělení. Informatika vytváří strategickou podporu zejména v oblasti práce s textem, zvukem a obrazem, klade důraz na zvládnutí prezentačních dovedností využitelných při řešení běžných každodenních problémů. V mediální výchově se žáci učí vytvářet mediální produkty v elektronické podobě. Při práci s informacemi jsou vedeni k respektu autorských práv a osobních dat. Úkoly podněcují žáky k tvorbě školního časopisu, rozhlasových relací, webových stránek třídy a školy i propagačních materiálů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072381623 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a masmédia $7 ph115233 $2 czenas 650 07
$a mediální výchova a vzdělávání $7 ph346539 $2 czenas 655 -7
$a učebnice základních škol $7 fd133773 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1