Počet záznamů: 1  

Mediální výchova

  1. SYS0622588
    LBL
      
    01649nam-a2200433-aa4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230307040132.4
    007
      
    ta
    008
      
    130516s2013----xr-a---c-p----000-0-cze--
    020
      
    $a 978-80-7238-162-3 $q (učebnice ; $q brož.)
    020
      
    $a 978-80-7489-160-1 $q ebook
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 316.774 $2 MRF
    080
      
    $a 316.774:37.016 $2 MRF
    080
      
    $a (075.2) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bělohlavá, Eva $7 xx0067608 $4 aut
    245
    10
    $a Mediální výchova : $b pro 2. stupeň ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií / $c Eva Bělohlavá
    246
    18
    $a Mediální výchova pro základní školy a víceletá gymnázia
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Plzeň : $b Fraus, $c 2013
    300
      
    $a 96 s.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie
    520
    3-
    $a Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií. Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich komunikační záměr. Hlavním cílem je dosažení mediální gramotnosti v rovině znalostí a dovedností. Učební text není rozdělen do jednotlivých ročníků, což umožňuje jeho variabilnější využití. Průřezové téma mediální výchova má silnou vazbu na vzdělávací obory Člověk a společnost (výchova k občanství, dějepis), Jazyk a jazyková komunikace (český jazyk, cizí jazyk), Umění a kultura (výtvarný výchova, hudební výchova) a samozřejmě díky využití ICT zejména vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie. Učebnice najde uplatnění také v informatice, jejímž hlavním smyslem je pěstovat pozitivní vztah, orientační smysl a především rozumné nakládání s informacemi v elektronické podobě. Cílem mediální výchovy je pěstovat u žáků uvědomělý vztah k médiím a zároveň je vybavit dovednostmi potřebnými k vlastní tvorbě mediálních sdělení. Informatika vytváří strategickou podporu zejména v oblasti práce s textem, zvukem a obrazem, klade důraz na zvládnutí prezentačních dovedností využitelných při řešení běžných každodenních problémů. V mediální výchově se žáci učí vytvářet mediální produkty v elektronické podobě. Při práci s informacemi jsou vedeni k respektu autorských práv a osobních dat. Úkoly podněcují žáky k tvorbě školního časopisu, rozhlasových relací, webových stránek třídy a školy i propagačních materiálů. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072381623 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a masmédia $7 ph115233 $2 czenas
    650
    07
    $a mediální výchova a vzdělávání $7 ph346539 $2 czenas
    655
    -7
    $a učebnice základních škol $7 fd133773 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.