Počet záznamů: 1
SYS 0613895 LBL 02997nam-a2200745-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200318230141.2 007 ta 008 151012s2015----xr-----f------001-0dcze-- 015 $a cnb002736996 020 $a 978-80-7465-136-6 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)932000619 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 $e rda 041 0-
$a cze $b eng 043 $a e-xr--- 045 $a u-y- 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 001.891:1/3 $2 MRF 080 $a 172.16 $2 MRF 080 $a 37.017.92 $2 MRF 080 $a 37.015.2 $2 MRF 080 $a 37.013.73 $2 MRF 080 $a 801.73 $2 MRF 080 $a 37 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Hábl, Jan, $d 1975- $7 hka2010577128 $4 aut 245 10
$a Aby člověk neupadal v nečlověka : $b Komenského pedagogická humanizace jako antropologický problém / $c Jan Hábl 246 30
$a Komenského pedagogická humanizace jako antropologický problém 264 -1
$a Červený Kostelec : $b Pavel Mervart, $c 2015 300 $a 201 stran ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Chronologický přehled 500 $a Terminologický slovník 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Lidskost je vzácná komodita. Je tím vzácnější, čím intenzivněji jsme si vědomi jejího nedostatku. Od dob osvícenství západní civilizace věřila, že lidskost bude postupovat vpřed společně s rozumovým poznáním a vědou. Že scientia zajistí conscientia. Vždyť přece ten, kdo správně ví, bude i správně jednat. Tak se v duchu kantovského „sapere aude“ optimisticky očekával všeobecný pokrok humanity. Historická zkušenost však ukázala, že s lidskou povahou je to složitější. Je sice pravda, že v oblasti vědecko-technického poznání západní svět zaznamenal mimořádný rozvoj, který mu skýtá nebývalou moc a blahobyt, lidskost však pokulhává, dokonce prodělává krizi. Kultura nadbytku a prosperity ostře kontrastuje se skutečností bídy milionů hladovějících, strádajících, negramotných či marginalizovaných. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074651366 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 600 17
$a Komenský, Jan Amos, $d 1592-1670. $2 czenas 648 -7
$a 17. století $7 ch460555 $2 czenas 648 -7
$a 21. století $7 ch460559 $2 czenas 650 07
$a komeniologie $7 ph121741 $2 czenas 650 07
$a humanita $x pedagogické aspekty $7 ph137497 $2 czenas 650 07
$a humanistická pedagogika $y 17. století $7 ph137810 $2 czenas 650 07
$a pedagogická antropologie $y 17. století $7 ph124010 $2 czenas 650 07
$a filozofie výchovy $y 17. století $7 ph120230 $2 czenas 650 07
$a interpretace textů $x pedagogické aspekty $7 ph844747 $2 czenas 650 07
$a interpretace textů $z Česko $y 17. století $7 ph844747 $2 czenas 650 07
$a humanistická pedagogika $z Česko $y 21. století $7 ph137810 $2 czenas 650 07
$a pedagogická antropologie $z Česko $y 21. století $7 ph124010 $2 czenas 650 07
$a filozofie výchovy $z Česko $y 21. století $7 ph120230 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1