Počet záznamů: 1  

Aby člověk neupadal v nečlověka

  1. SYS0613895
    LBL
      
    02997nam-a2200745-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200318230141.2
    007
      
    ta
    008
      
    151012s2015----xr-----f------001-0dcze--
    015
      
    $a cnb002736996
    020
      
    $a 978-80-7465-136-6 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)932000619
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a u-y-
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 001.891:1/3 $2 MRF
    080
      
    $a 172.16 $2 MRF
    080
      
    $a 37.017.92 $2 MRF
    080
      
    $a 37.015.2 $2 MRF
    080
      
    $a 37.013.73 $2 MRF
    080
      
    $a 801.73 $2 MRF
    080
      
    $a 37 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Hábl, Jan, $d 1975- $7 hka2010577128 $4 aut
    245
    10
    $a Aby člověk neupadal v nečlověka : $b Komenského pedagogická humanizace jako antropologický problém / $c Jan Hábl
    246
    30
    $a Komenského pedagogická humanizace jako antropologický problém
    264
    -1
    $a Červený Kostelec : $b Pavel Mervart, $c 2015
    300
      
    $a 201 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Chronologický přehled
    500
      
    $a Terminologický slovník
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Lidskost je vzácná komodita. Je tím vzácnější, čím intenzivněji jsme si vědomi jejího nedostatku. Od dob osvícenství západní civilizace věřila, že lidskost bude postupovat vpřed společně s rozumovým poznáním a vědou. Že scientia zajistí conscientia. Vždyť přece ten, kdo správně ví, bude i správně jednat. Tak se v duchu kantovského „sapere aude“ optimisticky očekával všeobecný pokrok humanity. Historická zkušenost však ukázala, že s lidskou povahou je to složitější. Je sice pravda, že v oblasti vědecko-technického poznání západní svět zaznamenal mimořádný rozvoj, který mu skýtá nebývalou moc a blahobyt, lidskost však pokulhává, dokonce prodělává krizi. Kultura nadbytku a prosperity ostře kontrastuje se skutečností bídy milionů hladovějících, strádajících, negramotných či marginalizovaných. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074651366 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    600
    17
    $a Komenský, Jan Amos, $d 1592-1670. $2 czenas
    648
    -7
    $a 17. století $7 ch460555 $2 czenas
    648
    -7
    $a 21. století $7 ch460559 $2 czenas
    650
    07
    $a komeniologie $7 ph121741 $2 czenas
    650
    07
    $a humanita $x pedagogické aspekty $7 ph137497 $2 czenas
    650
    07
    $a humanistická pedagogika $y 17. století $7 ph137810 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická antropologie $y 17. století $7 ph124010 $2 czenas
    650
    07
    $a filozofie výchovy $y 17. století $7 ph120230 $2 czenas
    650
    07
    $a interpretace textů $x pedagogické aspekty $7 ph844747 $2 czenas
    650
    07
    $a interpretace textů $z Česko $y 17. století $7 ph844747 $2 czenas
    650
    07
    $a humanistická pedagogika $z Česko $y 21. století $7 ph137810 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická antropologie $z Česko $y 21. století $7 ph124010 $2 czenas
    650
    07
    $a filozofie výchovy $z Česko $y 21. století $7 ph120230 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.