Počet záznamů: 1  

Jak získávat klienty a zákazníky

  1. SYS0609007
    LBL
      
    01365nam-a2200421-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240430025146.3
    007
      
    ta
    008
      
    151026s2015----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002749025
    020
      
    $a 978-80-265-0423-8 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)932001043
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d OLA001 $d ABA001 $e rda
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.849.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.776.33 $2 MRF
    080
      
    $a 316.776 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77:81'42 $2 MRF
    080
      
    $a 005.346 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Olej, Marián, $d 1983- $7 osa2015890630 $4 aut
    245
    10
    $a Jak získávat klienty a zákazníky : $b referenční byznys / $c Marián Olej
    246
    30
    $a Referenční byznys
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2015
    300
      
    $a 159 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Terminologický slovník
    520
    3-
    $a Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je to pocit vědět, že máte vždy dostatečnou poptávku? Jaké to je, když víte, že prodáte, protože lidé rádi koupí Kniha vám názorným způsobem odhalí, - jak získávat nové klienty/ zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat - jak si vybírat doporučení od vašich stávajících klientů/ zákazníků - nejefektivnější způsoby, jak si domluvit osobní schůzku - jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků ať už jste finančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, telefonních tarifů, domácích spotřebičů, výživovým poradcem, účetním, architektem, grafikem,webdesignerem, fotografem, psychologem, svatebním koordinátorem nebo jakýmkoliv jiným obchodníkem či řemeslníkem. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026504238 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a přímý marketing $7 ph115992 $2 czenas
    650
    07
    $a persuaze $7 ph124053 $2 czenas
    650
    07
    $a obchodní komunikace $7 ph123556 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas
    650
    07
    $a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.