Počet záznamů: 1
Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam
SYS 0601696 LBL 01446cam-a22003011--4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222103550.2 007 ta 008 971019s1965----xr------------------cze-- 015 $a cnb000527699 020 $q (Brož.) : $c Kčs 3,00 035 $a (OCoLC)42129001 040 $a ABA001 $b cze $c CBA001 $d ABA001 $d CBA001 072 -7
$a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt 080 $a 37.013-028.79 $2 MRF 080 $a 37.0 $2 MRF 080 $a 376 $2 MRF 080 $a 373.3.011.3-052 $2 MRF 080 $a (036) $2 MRF 100 1-
$a Pařízek, Miroslav $4 aut 245 10
$a Formy prověřování žákovských vědomostí a jejich výchovný význam / $c Miroslav Pařízek ; [předmluva Zdeněk Pešek] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Státní pedagogické nakladatelství, $c 1965 $e (Brno : $f Rudé právo) 300 $a 86 s. ; $c 8° 490 1-
$a Učitelé o své praxi ; $v Sv. 73 500 $a Obálka: Jiří Krejčí 500 $a 5400 výt. 500 $a Přehl. lit. 520 3-
$a Autor, osvědčený pedagogický pracovník, předává své zkušenosti s hledáním různých metod zkoušení, při kterém by žák uplatnil svou individualitu v rámci kolektivu. Tento systém předpokládá vyučování založené na aktivitě žáků, ev.na systému pracovních skupin, při kterém práce a prověřování jsou na sobě úzce závislé. Nové formy prověřování vědomostí odstraní ze třídy nervozitu a zlepší pracovní výkon slabších žáků. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?oclc=(OCoLC)42129001&nbn=cnb000527699 $2 Národní knihovna ČR 650 07
$a žáci $7 ph128055 $2 czenas 650 07
$a výchova a vzdělávání $7 ph127419 $2 czenas 650 07
$a reformní pedagogika $7 ph125065 $2 czenas 655 -7
$a informační publikace $7 fd132454 $2 czenas 830 -0
$a Učitelé o své praxi 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:7a828fc0-d363-11e8-bc37-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1